نگاه نزدیکی به کراس‌ اوور پرچم‌ دار جدید بی ام و X8

نگاه نزدیکی به کراس‌اوور پرچم‌دار جدید ب‌ام‌و X8

به نظر می‌رسد ب‌ام‌و وجود هفت کراس‌اوور مختلف در سبد محصولات خود را کافی نمی‌داند و به همین دلیل در حال گسترش خانوادهٔ بلندقامتان خود با مدل الکتریکی iX و همین‌طور پرچم‌دار جدید X8 است. این کراس‌اوور پرچم‌دار جدید هم‌اکنون در حال آزمایش است و برای رقابت با خودروهایی مثل آئودی Q8 و بنتلی بنتایگا آماده می‌شود. متأسفانه به دلیل پوشش‌های استتاری سنگین فعلاً چیز زیادی از طراحی X8 مشخص نیست ولی بااین‌وجود در دماغهٔ خودرو می‌توان جلوپنجرهٔ بزرگی را دید که احتمالاً توسط چراغ‌های دوقسمتی احاطه شده‌اند. کمی پایین‌تر هم ورودی هوای عریضی به همراه دو ورودی عمودی در لبه‌های کناری سپر دیده می‌شود.

با نگاه به پروفیل جانبی X8، استایل کوپه مانند آن بهتر مشخص می‌شود زیرا در اینجا می‌توان کاپوتی کشیده و سقف شیب‌دار را مشاهده کرد. در این قسمت همچنین خط کمر به سمت بالا حرکت کرده و قسمت اتاق خودرو نسبتاً جمع‌وجور به نظر می‌رسد. در عقب هم شیشه‌ای زاویه‌دار و درب صندوق عمودی به چشم می‌خورد. ویژگی جالب در اینجا اما چهار سر اگزوز چندضلعی است که به‌صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود X8 در نسخه‌های چهار و پنج‌نفره به بازار عرضه شود و درحالی‌که تصویر واضحی از داخل آن نداریم اما انتظار می‌رود نمایشگر خمیدهٔ جدید ب‌ام‌و که به‌تازگی در iX دیده شده و صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی را دربر می‌گیرد در اینجا هم ارائه شود.

در مورد پیشرانه‌های X8 هم اطلاعات رسمی در دست نیست اما شایعات به ارائهٔ حداقل سه پیشرانهٔ مختلف اشاره کرده‌اند که دو نمونهٔ آن‌ها پلاگین‌هیبریدی هستند. یکی از این گزینه‌های هیبریدی می‌تواند شامل یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی به همراه یک موتور الکتریکی و یک پکیج باطری لیتیوم یونی حدود ۲۴ کیلووات ساعتی باشد. در مورد نسخهٔ پرفورمنس X8 M اما شایعات جذاب‌تر هستند زیرا به یک قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی با پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو اشاره داشته‌اند. گفته شده این سیستم حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که اگر صحت داشته باشد X8 M به قوی‌ترین شاسی‌بلند دنیا تبدیل خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.