نگاهی گذرا به کراس‌ اوور چینی WEY VV6

نگاهی گذرا به کراس‌اوور چینی WEY VV6

WEY در واقع برندی از زیرمجموعه شرکت چینی گریت وال است که خودروهای لوکس‌تر و کیفی‌تری را برای این برند شرقی تولید می‌کند. خودروهایی که احتمالاً قرار است با همین اسم‌ورسم به بازار اروپا نیز صادر شوند. به‌تازگی، این شرکت یک کراس‌اوور جدید با کد VV6 را به بازار عرضه نمود که در جایگاهی میان مدل‌های VV5 و VV7 این برند قرار می‌گیرد.

این بلندقامت جدید بر مبنای همان پلتفرم به کار رفته در مدل VV5 تکوین و توسعه‌یافته، اما طول بدنه آن به میزان ۱۵ سانتی‌متر بلندتر از آن است و تمامی این طول اضافی هم به پشت ستون C آن افزوده شده و دراین‌بین، فاصله بین دو محور تغییری به خود ندیده است.

با این وجود، ظاهر مدل VV6 به نحو شایان توجهی نسبت به مدل VV5 تغییر نموده است. مدل VV6 داری جلوپنجره، چراغ‌ها و سپرهای کاملاً متفاوت است و جلوپنجره و سپرهای جلوی آن به‌وضوح بزرگتر از مدل VV5 هستند. آینه‌های بیرونی آن نیز در عوض درب‌ها به پنجره‌های کناری آن چسبیده است. در مقایسه با جلو، قسمت عقب آن اغلب از خطوطی نرم و آرام بهره گرفته است و لوله‌های اگزوز هم به نحو زیبایی با سپر عقب آن ادغام شده است. در داخل کابین نیز همان فرم به کار رفته در مدل VV5 دیده می‌شود.

هنوز قیمت VV6 مشخص نشده و جای سؤال دارد؛ اما بهای مدل کوچک‌تر، یعنی VV5 از ۱۵۰,۰۰۰ یوآن (۲۲,۶۰۰ دلار) استارت می‌خورد و به ۱۶۳,۰۰۰ یوآن (۲۴,۶۰۰ دلار) ختم می‌شود. بهای مدل بزرگ‌تر، یعنی VV7 نیز از ۱۶۷,۸۰۰ یوآن (۲۵,۳۰۰ دلار) شروع و به ۱۸۸,۸۰۰ یوآن (۲۸,۵۰۰ دلار) ختم می‌شود.

طول/عرض/ارتفاع مدل VV6 معادل ۴۵۸۵/۱۸۶۰/۱۷۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن برابر با ۲۶۸۰ میلی‌متر است. پیشرانه‌های به کار رفته در مدل VV6 شامل یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به توان ۱۶۹ اسب بخار و یک پیشرانه ۲ لیتری توربو به توان ۱۹۷ اسب بخار است.

خودروی WEY VV6 در اواخر ماه جاری در نمایشگاه خودروی گوآنگژو به نمایش درخواهد آمد و در فصل نخست سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار چین خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.