نگاهی نزدیک به کابین مینیمالیستی تسلا مدل ۳

نگاهی نزدیک به کابین مینیمالیستی تسلا مدل ۳

اندکی پس از شکار نسخه پیش‌تولیدی تسلا مدل ۳ در یک ایستگاه شارژ، کاربری دیگر توانسته تصاویر جدیدی از این خودرو را به ثبت برساند.

جدیدترین تصاویر منتشر شده بهترین نما از کابین این خودرو را ارائه می‌کنند. همان‌گونه که در تصاویر مشخص است دکمه‌های مرسوم دیگر وجود نداشته و جای آن‌ها صفحه‌نمایش بزرگ ۱۵ اینچی در دسترس راننده قرار گرفته است.

راننده‌ها همچنین تریم چوبی عریض با جزئیات مشکی براق و تزئیناتی متالیک را در کنسول مرکزی خواهند یافت. از دیگر شاخصه‌های کابین تسلا مدل ۳ می‌توان به غربیلک فرمان سه پره، صندلی‌های چرمی و دوخت‌های متضاد در محل استراحتگاه دست مرکزی اشاره کرد.

تسلا جزئیات کامل این خودرو را منتشر نکرده اما قبلاً تأیید شده که مدل ۳ در کمتر از ۶ ثانیه از زمین کنده شده و به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و برد آن نیز برابر با ۳۴۶ کیلومتر خواهد بود. این خودرو به سیستم رانندگی نیمه خودران تسلا مجهز خواهد بود.

بهای تسلا مدل ۳ قبل از ارائه مشوق‌ها از ۳۵ هزار دلار آغاز می‌شود و گفته می‌شود تولید آن نیز به زودی استارت می‌خورد. چندصد هزار خریدار، قبلاً سپرده‌ای را برای خرید این خودرو پرداخته‌اند و تسلا می‌گوید تحویل خودروها به مشتریان جدید از اواسط سال ۲۰۱۸ و یا بعدتر امکان‌پذیر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.