نگاهی متفاوت به گران‌بهاترین خودروی جهان

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ به پایان رسیده و این به معنی ترک این رویداد مهم دنیای خودرو توسط گران‌ترین سوپرکارهای دنیاست. ویدئویی که تماشا خواهید کرد در زمان حرکت بوگاتی La Voiture Noire گرفته شده است. گران‌ترین خودروی دنیا حرکت بسیار کندی برای خروج از مکان برگزاری نمایشگاه دارد و البته که ما هم این وقار و ابهت بوگاتی را دوست داریم.

متأسفانه در این ویدئو نمی‌توانیم پرفورمنس و یا صدای ۶ اگزوز جذاب بوگاتی La Voiture Noire را بشنویم اما دیدن هایپرکار خاص فرانسوی‌ها نیز دنیای دیگری دارد. سر و صدای موجود در اطراف خودرو هم باعث می‌شود شنیدن صدای پیشرانه سخت‌تر باشد.

این هایپرکار تک دستگاهی قیمت ۱۶.۵ میلیون یورویی داشته و ظاهراً خریدار آن مدیر اسبق گروه فولکس‌واگن یعنی فردیناند پژ است. قوای محرکه‌ی La Voiture Noire همان پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی شیرون است که قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد.

بوگاتی تاکنون هیچ تصویری از کابین خودرو منتشر نکرده و حتی در ژنو نیز درهای آن روی بازدیدکنندگان بسته بود.

آینده‌ی La Voiture Noire مشخص نیست. ما نمی‌دانیم که آیا بوگاتی بازهم برنامه‌ای برای نمایش این هایپرکار دارد یا نه. قطعاً مالک خودرو پس از پرداخت چنین هزینه‌ی سنگینی برای خودروی خود دوست دارد مدتی را با آن خلوت کند! 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.