نگاهی به کابین سدان پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۸

نگاهی به کابین سدان پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۸

نسل جدید پژو ۵۰۸ که ماه پیش به‌صورت پروتوتایپ رؤیت شده بود مطابق انتظارها از سیستم‌های کمک‌راننده جدیدی بهره خواهد برد.

البته به منظور دسترسی به سیستم‌های یاد شده، ابتدا باید وارد کابینی شوید که ظاهراً کمی تا قسمتی شبیه کابین کراس اوور ۵۰۰۸ خواهد بود.

به لطف جدیدترین تصاویر جاسوسی ما از این موضوع آگاه هستیم. اگرچه بخش اعظم داشبورد چند لایه پنهان بوده ما به وضوح می‌توانیم کنسول مرکزی و اهرم تعویض دنده ۵۰۰۸ مانند و همچنین غربیلک فرمان مشابه با کراس اوور پژو را ببینیم.

همچنین در تصاویر حاضر می‌توانیم نمایی بهتر از پروفایل کلی خودرو را مشاهده کنیم. ظاهراً ۵۰۸ جدید طراحی عقب فست بک مانند یا ۴ درب کوپه خواهد داشت. البته جدای از نسخه ۴ درب، ما احتمالاً نسخه SW (استیشن) را نیز خواهیم دید.

خط شانه ۵۰۸ جدید که از جلو تا عقب کشیده شده یادآور آئودی S7 بوده هرچند وقتی به فرم کلی این پروتوتایپ نگاه می‌کنیم می‌توانیم روح کانسپت Exalt را در آن ببینیم.

نسل جدید ۵۰۸ که از ساختار EMP2 استفاده می‌کند علاوه بر پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی دارای نسخه‌ای پلاگین هیبریدی نیز خواهد بود. سخنگوی پژو گفته فرمان گیری خودرو بدون دخالت دست و کنترل ترمز خودکار از جمله سیستم‌های کمک‌راننده عادی این خودرو در شرایط رانندگی بزرگراهی و پارک شهری خواهند بود.

انتظار می‌رود ۵۰۸ جدید سال آینده رونمایی شود و به مصاف حریفانی چون فولکس‌واگن پاسات، اوپل اینسیگنیا، فورد موندئو و… برود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.