نگاهی به پلتفرم جدید و الکتریکی SEA جیلی

نگاهی به پلتفرم جدید و الکتریکی SEA جیلی

معماری تجربه پایدار جیلی که با نام SEA شناخته می‌شود در کانسپت جدید لینک اند کو زیرو بکار رفته و البته در حداقل ۱۶ خودروی الکتریکی و جدید جیلی نیز بکار خواهد رفت.

این خودروساز چینی با انتشار بیانیه‌ای درباره کانسپت زیرو اعلام کرده از پلتفرم SEA در خودروهای ۹ برند از جمله خود جیلی، ولوو و لینک اند کو استفاده خواهد کرد. البته این پایان کار نیست زیرا جیلی پلتفرم موردبحث به چندین شرکت دیگر از چین، اروپا و آمریکا نشان داده است. لی شوفو رئیس جیلی تمایل این شرکت به ارائه پلتفرم یاد شده به دیگر کمپانی‌ها را اعلام کرده است.

جیلی با SEA می‌خواهد جا پای فولکس‌واگنی بگذارد که پلتفرم ماژولار MEB خود را در بسیاری از محصولات آتی‌اش بکار خواهد برد.

شوفو گفته است:

توسعه معماری الکتریکی جدید بزرگ‌ترین قدم رو به جلوی جیلی در بیش از ۱۰ سال اخیراً می‌باشد. این نوآوری مهم باعث گسترش قابل‌توجه حجم و مقیاس خودروهای بدون آلایندگی ما خواهد شد. ما می‌خواهیم مزیت‌های این نوآوری را در اختیار دیگر شرکت‌ها نیز بگذاریم که این امر نشان دهنده‌ی علاقه ما به رفع چالش‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی است. معماری‌های منبع باز یکی از نقاط مهم سرویس‌های حمل‌ونقل جدید خواهند بود و جیلی با افتخار پیشروی این موضوع است.

این پلتفرم می‌تواند در طیف وسیعی از خودروها از خودروهای کلاس A گرفته تا محصولات کلاس‌های D و E بکار رود. نسخه‌هایی از پلتفرم SEA نیز برای خودروهای تجاری در نظر گرفته شده است.

جیلی سه سال اخیر را صرف توسعه پلتفرم SEA کرده است. این معماری جدید در مراکز توسعه چین، سوئد، بریتانیا و آلمان توسعه یافته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.