نگاهی به پرفورمنس شاسی‌بلند اسپرت آلپینا XB7

نگاهی به پرفورمنس شاسی‌بلند اسپرت آلپینا XB7

ظاهراً ب ام و علاقه‌ای به تولید X7 M ندارد اما آلپینا XB7 یکی از بهترین جایگزین‌ها برای این خودرو است. به تازگی AutoTopNL ویدئویی از پرفورمنس این کراس اوور بزرگ و پرسرعت را منتشر کرده و دیدنش خالی از لطف نیست.

نیروبخش آلپینا XB7 پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوست که نسبت به نیروگاه بکار رفته در X7 M50i تغییراتی داشته و از توربوهای بزرگ‌تر، اینترکولرهای متفاوت و اگزوز ارتقا یافته سود برده است. همین تغییرات باعث شده قدرت قدبلند قلدر آلپینا به ۶۱۲ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۰۰ نیوتون متر برسد درحالی‌که X7 M50i استاندارد قدرت و گشتاور ۵۲۳ اسبی و ۷۵۰ نیوتون متری دارد.

همین قدرت اضافی باعث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای شده که بهبود نیم ثانیه‌ای را نسبت به نسخه استاندارد ب ام و نشان می‌دهد. آلپینا همچنین مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۱۲.۶ ثانیه طی می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

در این ویدئو XB7 شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیه‌ای را طی کرده و زمان لازم برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط ۱۰.۲۷ ثانیه است.

در تست دوم شاهد شتاب گیری کامل و سنگین این شاسی‌بلند هستیم به گونه‌ای که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۴.۴۸ ثانیه ثبت شده و مسافت ۴۰۰ متر نیز در ۱۲.۳۳ ثانیه طی می‌شود. رسیدن از سرعت صفر به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز به ۱۴.۸۵ ثانیه زمان نیاز دارد. زمان طی مسافت ۸۰۰ متر نیز ۱۹.۳۶ ثانیه می‌باشد. XB7 مسافت ۱.۶ کیلومتر را نیز در ۳۱.۳۱ ثانیه طی می‌کند.

قیمت آلپینا XB7 از ۱۴۱,۳۰۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که ب ام و X7 M50i قیمت پایه ۹۹,۸۰۰ دلاری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.