نگاهی به هوندا جت ۲۶۰۰ کانسپت سبک‌تر و کاراتر

نگاهی به هوندا جت ۲۶۰۰ کانسپت سبک‌تر و کاراتر

هوندا جت ۲۶۰۰ کانسپت معرفی شده در لاس‌وگاس نسخه‌ای با شعاع حرکتی بیشتر از هواپیمای تجاری این شرکت بود که می‌تواند بدون توقف در سراسر آمریکا پرواز کند. اگرچه قبلاً جت‌هایی بودند که می‌توانستند این فواصل را طی کنند اما جت هوندا ابعاد کوچک‌تر و راندمان بالاتری داشته و البته قیمت آن احتمالاً پایین‌تر است که می‌تواند طیف جدیدی از مشتریان را به خود جذب کند.

۲۶۰۰ اشتراکات زیادی با هوندا جت استاندارد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به محل نصب پیشرانه اشاره کرد. این کانسپت البته بزرگ‌تر و سریع‌تر از نمونه استاندارد است. در جدول زیر مقایسه‌ای بین مدل‌های کنونی انجام داده‌ایم که تماشای آن خالی از لطف نیست:

 هوندا جت ۲۶۰۰ کانسپتهوندا جت الیت Sهوندا جت
حداکثر سرعت۴۵۰ نات۴۲۲ نات۴۲۲ نات
حداکثر ارتفاع پروازی۴۷ هزار پا۴۳ هزار پا۴۳ هزار پا
شعاع حرکتی۲۶۲۵ مایل دریایی۱۴۳۷ مایل دریایی۱۲۲۳ مایل دریایی
طول بیرونی۱۷.۶ متر۱۲.۹۹ متر۱۲.۹۹ متر

این کمپانی مشخصات پیشرانه‌های ۲۶۰۰ کانسپت را اعلام نکرده است. هوندا مدعی است این جت علاوه بر سرعت و ارتفاع پروازی بهتر ۲۰ درصد مصرف سوخت کمتر نسبت به دیگر جت‌های سبک و ۴۰ درصد نسبت به جت‌های میان سایز دارد.

هوندا در حال نمایش ۲۶۰۰ کانسپت با سه طراحی کابین است. نسخه دوال کلاب از چهار صندلی مسافر سود برده که یک جفت آن‌ها به سمت جلو و یک جفت به سمت عقب طراحی شده‌اند. در مدل اجرایی دو صندلی حذف شده تا فضای بزرگ‌تری ایجاد شود. نهایتاً نیز طراحی دیوان وجود دارد که از صندلی‌های استاندارد و عادی استفاده می‌کند.

بسته به طراحی انتخابی مشتری می‌تواند سفارش نسخه‌ای به همراه خلبان و ۱۰ مسافر یا دو خدمه و ۹ مسافر را بدهد.

هوندا می‌گوید ۲۶۰۰ کانسپت توانایی کارکرد با یک خلبان را داراست که تکنولوژی آن شامل اتوماسیون پیشرفته بوده و این امر از بار کاری خلبان می‌کاهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.