نگاهی به عملکرد هوندا e در تست گوزن

نگاهی به عملکرد هوندا e در تست گوزن

به منظور موفقیت در تست مشهور گوزن، خودرو باید سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت یا بیشتری داشته باشد اما اخیراً خودروهای جدید و سرشناس زیادی در پاس کردن این تست به مشکل برخورده‌اند.

یکی از جدیدترین خودروهایی که روانه این تست شده هوندا e است. این سوپرمینی الکتریکی با نسخه پرچم‌دار خود در تست‌ها شرکت کرده است. مدل یاد شده دارای قدرت ۱۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۱۵ نیوتون متری بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۴۵ کیلومتر در ساعتی از جمله ویژگی‌های آن می‌باشد.

اما عملکرد هوندا e در این تست چگونه بوده است؟ Km77 می‌گوید بالاترین سرعت ثبت شده توسط این خودرو ۷۵ کیلومتر در ساعت بوده و بنابراین از نظر فنی هوندا e نتوانسته تست گوزن را با موفقیت پشت سر بگذارد. این در حالی است که باتری هوندا e زیر کف جاسازی شده تا مرکز ثقل پایین بیاید. همچنین این خودروی ژاپنی به لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴ مجهز بوده است.

این رسانه اسپانیایی مدعی است ثبت سرعت بالاتر ممکن نبوده است. Km77 تست هوندا e را با تست اسلالوم به پایان رسانده و این هاچبک بدون آلایندگی مشکل چندانی در اسلالوم نداشته است.

نتیجه تست گوزن این خودرو با برخی خودروهای قوی‌تر و سطح بالاتر همچون آئودی A7 بزرگ‌تر و سنگین‌تر قابل‌مقایسه است. رکورد این خودرو همچنین با پادشاه کنونی هاچبک‌ها یعنی مرسدس-ای ام جی A45 S که قدرت ۴۱۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری دارد برابر می‌باشد. از دیگر خودروهایی که عملکرد مشابهی داشته‌اند می‌توان به ب‌ام‌و M235i گرن کوپه ۳۰۱ اسبی، مرسدس بنز CLA استاندارد و نسل جدید سوزوکی جیمنی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.