نگاهی به طراحی نسل آیندهٔ هوندا CR-V پیش از رونمایی رسمی

نگاهی به طراحی نسل آیندهٔ هوندا CR-V پیش از رونمایی رسمی

نسل آیندهٔ هوندا CR-V در دست توسعه است و این رندرها می‌خواهند تا حدودی چهرهٔ آن‌را نشان دهند. عکاسان جاسوس اوایل امسال پروتوتایپ نسل جدید این کراس‌اوور محبوب را شکار کردند و هرچند این خودرو کاملاً استتار شده بود اما فرم چراغ‌های جلو و جلوپنجرهٔ آن تقریباً به‌طور واضح مشخص بود. به همین دلیل، توانستیم بفهمیم که طراحان هوندا تغییرات نسبتاً قابل‌توجهی در چهرۀ CR-V ایجاد کرده‌اند و حالا تقریباً همهٔ این تغییرات در این رندرها به تصویر کشیده شده‌اند.

نسل آیندهٔ CR-V با چراغ‌های باریک و تیزی که به جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگی متصل شده‌اند، بیشترین تغییرات را در قسمت جلو تجربه کرده است. البته این طراحی تا حدودی ما را به یاد مرسدس بنز EQC می‌اندازد ولی بسیار جذاب‌تر از نسل کنونی به نظر می‌رسد؛ همچنین علاوه بر چراغ‌ها و جلوپنجرهٔ جدید، CR-V آینده از ورودی‌های هوای تازه‌ای هم درون سپر خود بهره خواهد برد.

در مورد طراحی عقب خودرو اما نمی‌توان اظهارنظر چندانی کرد زیرا این قسمت پوشش‌های استتاری سنگینی دارد و به همین دلیل فعلاً نمی‌توان فهمید که در طراحی عقب CR-V شباهت با نسل کنونی حفظ خواهد شد یا نه ولی بااین‌حال وب‌سایت روسی Kolesa در رندر خود طراحی تکاملی و چراغ‌هایی مشابه نسل فعلی اما با خطوطی تیزتر را به تصویر کشیده است.

گزارش شده که نسل جدید CR-V کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود و در برخی بازارها با آپشن سه ردیف صندلی ارائه خواهد شد. علاوه بر این، احتمالاً در قوای محرکهٔ خودرو هم تغییرات قابل‌توجهی صورت خواهد گرفت زیرا ممکن است CR-V جدید حداقل در برخی بازارها مثل اروپا صرفاً به‌صورت هیبریدی عرضه شود. هرچند هنوز مشخص نیست که این نسخه هیبریدی خواهد بود یا پلاگین‌هیبریدی اما انتظار می‌رود قوای محرکهٔ آن مشابه HR-V e:HEV هیبریدی جدید باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.