نگاهی به آمار فروش زامبی‌های فیات-کرایسلر در سال ۲۰۲۰!

نگاهی به آمار فروش زامبی‌های فیات-کرایسلر در سال ۲۰۲۰!

آمار فروش سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ گروه خودروسازی فیات-کرایسلر منتشر شده و در این گزارش همچنان شاهد فروش غیرعادی برخی خودروهایی هستیم که چندین سال از خاتمه عرضه آن‌ها می‌گذرد. اگرچه داج وایپر پیش از این توجه ما را به خود جلب کرده بود اما خودروهای فسیل دیگری نیز وجود دارند که از این سوپرکار ۱۰ سیلندر قدیمی‌تر بوده و جالب آنکه همچنان خریدار دارند.

اما اول بیایید نگاهی به وایپر بیندازیم. آخرین وایپر تولیدی آگوست سال ۲۰۱۷ خط تولید را ترک کرد. داج در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب ۱۹ و ۵ دستگاه از این خودرو را به فروش رساند و در سه‌ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۰ نیز ۴ دستگاه از وایپر را فروخت که این امر نشان می‌دهد نمایندگی‌های داج همچنان این خودرو را در موجودی انبار دارند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد وایپر در نمایندگی‌ها باقی مانده اما احتمالاً این آمار خیلی زیاد نخواهد بود.

مورد بعدی داج دارت است که در سال ۲۰۲۰ کلاً توسط ۷ نفر خریداری شده درحالی‌که سال ۲۰۱۹ به خانه ۱۵ آمریکایی راه یافته بود. این سدان کامپکت حتی قدیمی‌تر از وایپر است زیرا در سپتامبر ۲۰۱۶ بازنشسته شده است.

کرایسلر نیز سهمی از فروش محصولات قدیمی فیات-کرایسلر داشته و ۹ دستگاه سدان ۲۰۰ را فروخته است. این خودرو که پسرعموی دارت محسوب می‌شود در دسامبر ۲۰۱۶ خط تولید را ترک کرد. فروش دارت در سال ۲۰۲۰ افت ۸۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ یعنی زمانی که به خانه ۴۸ نفر راه یافته داشته است.

رم هم یک دستگاه ون باری C/V تریدزمن را به فروش رسانده و جیپ نیز توانسته ۴ خریدار برای پاتریوت پیدا کند. آخرین دستگاه از پاتریوت نیز دسامبر ۲۰۱۶ خط تولید را ترک کرده است.

اگرچه آلفارومئو ۴C به‌صورت رسمی بازنشسته نشده اما فروش آن در آمریکای شمالی پس از مدل سفارشی ۳۳ استراداله متوقف شده است. این خودروی اسپورت پیشرانه وسط در سال پیش فقط فروش ۹۹ دستگاهی داشته که افت ۳۱ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.