نِتا S جدید با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتری معرفی شد

نِتا S جدید با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتری معرفی شد

نتا در سال ۲۰۱۸ به عنوان زیر برند شرکت هوزون اتو معرفی شد. اولین محصول الکتریکی این شرکت در همان سال روانه بازار شد. نتا هم‌اکنون دو خودرو با نام های V پرو و U پرو را عرضه می‌کند. بد نیست بدانید این شرکت در آوریل ۲۰۲۲ تعداد ۸۸۱۳ دستگاه خودرو به فروش رسانده است و بنابراین موفق‌تر از کمپانی‌های مشهوری همچون Nio، تسلا در چین و Li اتو عمل می‌کند. این شرکت برای جذب مشتریان از حربه شبکه شارژ رایگان استفاده می‌کند. اگر محصولی از نتا را در چین بخرید دسترسی رایگان به شارژر خانگی یا شارژ رایگان ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلووات ساعت در سال را خواهید داشت.

اما اخیراً شاهد معرفی خودروی جدید نتا S بوده‌ایم و ما نیز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. این خودرو از نظر طراحی به همان تصاویر رسمی منتشر شده در ماه‌های قبل وفادار مانده است. ما می‌توانیم چراغ‌های LED گیرا، دستگیره‌های درب پاپ آپ و خط سقف خمیده را مشاهده کنیم. در بخش عقب چراغ‌های طویل و متمایزی کار شده‌اند و یک اسپویلر روی صندوق نیز دیده می‌شود. شایان ذکر است این سدان در نمایشگاه برگزار شده از نوع الکتریکی بوده و خروجی‌های اگزوزی در آن به چشم نمی‌خورند.

شیشه‌های نتا S کاملاً تیره هستند و بنابراین نمی‌توانیم کابین آن را ببینیم اما قبلاً تصاویر رسمی بخش داخلی‌اش منتشر شده‌اند. در این بخش می‌توانیم فضای خوب پر از چوب، چرم و آلکانترا را ببینیم. سه نمایشگر نیز وجود دارند که نمایشگر اصلی ابعاد ۱۷.۶ اینچی دارد. نتا S از سیستم صوتی با ۲۱ بلندگو و حداکثر خروجی ۱۲۱۶ وات سود می‌برد.

خودروی موردبحث بر پایه پلتفرم شانهای هوزون اتو شکل می‌گیرد. فاصله بین محوری این پلتفرم به ۲۷۵۰ تا ۳۱۰۰ میلی‌متر می‌رسد و بنابراین می‌توان از قوای محرکه متنوعی در آن استفاده کرد. البته این پلتفرم مختص خودروهای اسپرت و پرفورمنس نیست اما می‌توان از آن در مینی ون‌ها هم استفاده کرد. نتا هنوز مشخصات ابعادی S را منتشر نکرده است.

اما این خودرو با قوای محرکه الکتریکی در دسترس خواهد بود که شعاع حرکتی مدل دارای بهبود دهنده برد می‌تواند به ۱۰۰۰ کیلومتر هم برسد؛ اما مدل الکتریکی حداکثر شعاع حرکتی ۷۱۰ کیلومتری با استانداردهای NEDC خواهد داشت. این خودروساز مدعی شده پیشرانه الکتریکی S الکتریکی مصرف انرژی ۱۲ کیلووات ساعتی در ۱۰۰ کیلومتر دارد. چینی‌ها می‌گویند نتا S از ۱۳ دوربین، ۱۲ رادار اولتراسونیک و ۲ لیدار استفاده می‌کند. پلتفرم هوشمند هواوی MDC با قدرت بالا نیز این مجموعه را پشتیبانی می‌کند. البته خودرویی که در نمایشگاه دیده می‌شود از لیدار استفاده نمی‌کند. فعلاً زمان عرضه این خودرو به بازار مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.