نه بزرگ تورو روسو به پیشرانه‌های هوندا

نه بزرگ تورو روسو به پیشرانه‌های هوندا

امیدهای هوندا برای استفاده یک تیم دیگر فرمول ۱ از پیشرانه‌های این شرکت نقش بر آب شده است. ظاهراً گفت‌وگوهای هوندا با تیم تورو روسو بدون دست‌یابی به نتیجه‌ای خاص و بدون امضای قراردادی به پایان رسیده است.

بنا به گزارش اتواسپورت دلیل اصلی این موضوع مالی بوده بدین‌صورت که تورو روسو با پرداخت مبلغی که هوندا می‌خواسته موافقت نکرده است؛ اما با در نظر گرفتن عملکرد بسیار ضعیف پیشرانه‌های هوندا، ما از اینکه ببینیم تورو روسو از پیشرانه‌های شرکت دیگری استفاده می‌کند اصلاً سورپرایز نمی‌شویم.

هوندا پس از تأمین انحصاری پیشرانه‌های مک لارن به مدت سه فصل به دنبال تیمی دیگر برای ارائه پیشرانه‌ها در فصل آینده است. این شرکت ژاپنی در ابتدا قراردادی با سائوبر امضا کرده بود اما این تیم سوئیسی با تغییرات مدیریتی صورت گرفته تصمیم گرفت معامله را فسخ کند و همچنان فراری را ترجیح می‌دهد. تمامی تیم‌ها از پیشرانه‌های خود راضی هستند و تنها تیم تورو روسو کاندیدای استفاده از پیشرانه‌های هوندا بود اما این تیم نیز استفاده از پیشرانه‌های رنو را انتخاب کرد.

پرسش اساسی دیگر این است که مک لارن چه کاری انجام خواهد داد. فراری و مرسدس علاقه‌ای به تأمین پیشرانه‌ی این تیم ندارند و بریتانیایی‌ها اگر نخواهند از پیشرانه‌های هوندا استفاده کنند باید رنو را متقاعد کنند تا برای پنجمین تیم فرمول ۱ پیشرانه تأمین کند. اگر این امر موفقیت‌آمیز باشد شاید هوندا مجبور باشد از فرمول ۱ خارج شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.