نمایش شتاب گیری کامیون الکتریکی تسلا سمی در شرایط واقعی

نمایش شتاب گیری کامیون الکتریکی تسلا سمی در شرایط واقعی

یکی از اظهارات مشهور ایلان ماسک این است که تسلا خودروهای کندی نمی‌سازد و کامیون الکتریکی تسلا سمی می‌تواند این موضوع را به خوبی نشان دهد. در واقع یکی از نسخه‌های نزدیک به تولید کامیون تسلا مثال واضح گفته‌های ماسک خواهد بود. این کامیون اخیراً در اطراف نوادا رؤیت شده و عملکردی را به نمایش می‌گذارد که تنها از عهده تسلا برمی‌آید.

یکی از طرفداران این خودروساز ویدئویی کوتاه از کامیون الکتریکی تسلا سمی را منتشر کرده و در آن می‌توانیم این کامیون را ببینیم که به چراغ‌قرمز نزدیک می‌شود و کاملاً توقف می‌کند. سپس کامیون تسلا شتاب‌گیری بسیار سریعی را به نمایش می گذارد و اینجاست که اکثر افراد تعجب خواهند کرد. منتشر کننده این ویدئو اطلاعات زیادی ندارد اما می‌گوید چنین شتاب‌گیری ای صرف‌نظر از پر یا خالی بودن تریلر بسیار احساس‌برانگیز خواهد بود. تسلا می‌گوید کامیون الکتریکی‌اش در زمان خالی بودن تریلر توانایی رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت در حدود ۵ ثانیه را خواهد داشت.

این کامیون با تریلر پر، وزن حدود ۳۷۲۰۰ کیلوگرم خواهد داشت و احتمالاً در عرض ۲۰ ثانیه خواهد توانست سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. قطعاً این عملکرد در مقایسه با خودروهای متوسط امروزی به چشم نمی‌آید اما بسیاری از کامیون‌های دیزلی برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت به بیش از ۶۰ ثانیه زمان نیاز دارند. قطعاً نمی‌توانیم کیفیت یک کامیون را با سرعت بالای آن بسنجیم اما این ویژگی هنوز هم در معرض توجه زیادی قرار دارد.

بالاتر از همه این‌ها به آرزوی افراد زیادی مربوط می‌شود که دوست دارند یک کامیون سریع سبقت گرفته و دوباره به لاین حرکتی خود بازگردد. اگر این ویدئو را معیار قرار دهیم می‌توانیم گفت خودروهای سنگین بدون آلایندگی همچون تسلا سمی می‌توانند باعث کاهش ترافیک بزرگراهی شوند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود اولین نمونه‌های محصول پاک تسلا سمی تا پایان سال جاری میلادی در جاده‌ها تردد خواهند کرد. تسلا می‌خواهد در اول دسامبر سال جاری اولین نمونه‌های کامیون الکتریکی خود را به شرکت پپسی تحویل دهد. در سال ۲۰۱۷ و زمان اعلام خبر تولید این محصول، پپسی ۱۰۰ دستگاه از تسلا سمی را سفارش داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.