نمایش دوباره مرسدس-ای‌ ام‌ جی وان در کنار لوئیس همیلتون

ماه مارس در صنعت خودرو می‌تواند به اخبار متفاوتی اشاره داشته باشد. درحالی‌که برخی افراد ماه مارس را یک ماه پس از ماه فوریه تلقی می‌کنند، طرفداران فرمول ۱ می‌دانند که فرا رسیدن این ماه به معنی شروع فصل جدید مسابقات می‌باشد. علاوه بر ارائه فرصت‌های جدید به تیم‌ها، مرسدس تصمیم گرفته تا در این ماه از هایپرکار AMG One پرده‌برداری کند.

خوشبختانه این خودروساز آلمانی با لوئیس همیلتون که ۷ بار قهرمان مسابقات فرمول ۱ شده قرارداد دارد و او در کنار این خودرو قرار گرفته است. درست همانند خودروی مسابقه‌ای W12 F1 2021، هایپرکار وان از پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر دوران ۱۱ هزار دور در دقیقه استفاده می‌کند. به این مجموعه هنرمندانه باید ۴ پیشرانه الکتریکی را نیز اضافه کرد که در کل باعث تولید قدرتی چهار رقمی می‌شوند.

همیلتون می‌گوید وان علاوه بر پیشرانه الهام گرفته از فرمول ۱ صدایی مشابه این خودروهای مسابقه‌ای دارد. از آنجایی که محصول خبرساز AMG می‌تواند به‌صورت قانونی در جاده‌ها حضور یابد بنابراین احتمال رکوردگیری آن در پیست مشهور نوربرگ رینگ و سایر پیست‌ها وجود دارد. البته اگرچه ثبت رکوردهای بسیار سریع در پیست‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد اما راحتی بالا در خودرو نیز موضوعی اساسی است. همیلتون می‌گوید این خودرو ترکیبی از پرفورمنس فرمول ۱ و راحتی تمامی محصولات جاده‌ای AMG است.

درست در نقطه مقابل برخی تفکرات درباره خودروهای جاده‌ای پرفورمنس، کابین این هایپرکار تجهیزات فراوان مورد انتظار از محصولات عادی مرسدس را دارد. از آنجایی که همیلتون به موسیقی علاقه زیادی دارد بنابراین به این نکته اشاره کرده که می‌تواند به موزیک‌های موردعلاقه خود در کابین وان گوش دهد.

خریداران ثروتمند این خودرو باید بدانند اولین نمونه‌های وان از اواخر سال جاری میلادی به دستشان خواهد رسید. همان‌گونه که گفته ‌شده تنها ۲۷۵ دستگاه از این هایپرکار با قیمت ۳ میلیون دلاری تولید خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.