نمایش تیزر مرسدس-مایباخ S650 کابریولت

نمایش تیزر مرسدس-مایباخ S650 کابریولت

مرسدس بنز اخیراً تیزری از فرزند بعدی مایباخ، S650 کابریولت در صفحات مجازی خود منتشر کرد. این در حالی است که رونمایی رسمی آن روز ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس انجام خواهد شد.

با توجه به استفاده از نام مایباخ مشخص می‌شود که این، نسخه‌ای فوق لوکس از S650 روباز خواهد بود.

در تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده در صفحه فیسبوک کمپانی، چرم سِمی آنِلین (semi-aniline) داخل اتاق خودنمایی کرده و با زبان بی‌زبانی نوید خودرویی خاص را به بینندگان می‌دهد. ابعاد بدنه و اتاق تغییر خاصی نسبت به مدل استاندارد ندارد و خصیصه ظاهری چشمگیری مشاهده نمی‌شود. تنها مورد مشهود، استفاده از قطعات کرومی و نشان مایباخ در نقاط مختلف بدنه می‌باشد.

با التفات به کد ۶۵۰، می‌توان حدس زد که قوای محرکه این کابریولت لوکس از همان پیشرانه ۶ لیتری توربو دوقلو V12 با سقف قدرت و گشتاور به ترتیب ۵۲۳ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتون‌متر تأمین خواهد شد. همچنین احتمال ارائه نسخه V8 با جعبه‌دنده ۹ سرعته جدید مرسدس بنز در آینده نزدیک، دور از ذهن نیست.

انتظار می‌رود برخی از ویژگی‌های مرسدس-مایباخ S600 همچون سامانه صوتی بورمِستر (Burmester)، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، تهویه و ماساژور، سامانه اطلاعات و سرگرمی COMAND مرسدس بنز، نورپردازی متنوع اتاق، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل انطباقی و سامانه تشخیص عابران پیاده نیز در کالبَد آن تعبیه گردد.

همچنان که در آغاز نوشتار اشاره شد، نمایش رسمی مرسدس-مایباخ S650 کابریولت در نمایشگاه لس‌آنجلس صورت می‌گیرد. 

منبع: automobilemag

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.