نمایش اختصاصی سوپراسپرت پورشه

نمایش اختصاصی سوپراسپرت پورشه

Superior Automotive شرکتی است که مرکز آن در عربستان صعودی واقع است . این شرکت  مراسم های مختلفی را برای صاحبان خودروهای لوکس و سوپراسپرت از قبیل رونمایی ، گردهمایی و … تدارک می بیند . آن ها اخیرا در مراسمی اقدام به رونمایی از پورشه ۹۱۸ در میان گروهی از ثروتمندان نموده اند . این در حالیست که فعلا رانندگی با این سوپراسپرت را تنها در بازی کامپیوتری مشهور Need for Speed می توان تجربه کرد .

مدل اصلی در مقایسه با نمونه ی پیش تولید و کانسپت اندکی از نظر ظاهری متفاوت است و به نظر می آید که اندکی هم سبک تر باشد .

موتور ۴.۶ لیتری V8 پورشه قادر است ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند . به این موتور باید یک پیشرانه ی الکتریکی ( دو موتور الکتریکی ) با قدرت ۲۴۳ اسب بخار را اضافه کرد تا قدرت پورشه ۹۱۸ در مجموع به ۸۲۳ اسب بخار برسد . این معجون قدرت در ترکیب با جعبه دنده ی ۷ سرعته ی PDK مجهز به کلاچ دوگانه ، حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد ۲.۸ ثانیه ای را برای این سوپراسپرت اشتوتگارتی رقم زده است .

مدیرعامل شرکت Superior Automotive بعنوان یکی از اولین افرادی که تجربه رانندگی با پورشه ۹۱۸ را داشته گفته : تغییر سیستم پیشرانه از موتور احتراق داخلی به موتور الکتریکی آن هم در حال حرکت واقعا شگفت انگیز بود . همچنین بی صدا بودن موتور الکتریکی آن باعث می شود تا بدون اینکه همسرتان بفهمد بتوانید خیلی راحت از گاراژ منزلتان خارج شوید !!

طبق آخرین اخبار قرار است پورشه ۹۱۸ در ماه سپتامبر در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شود تا رقیب سرسختی برای لافراری و مک لارن P1 باشد .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.