نقش ویژه هواکش گلگیر جلوی جیپ رانگلر جدید

 جیپ رانگلر

جیپ رانگلر JL 2018 دارای طراحی تکامل یافته است که فوراً قابل تشخیص بوده اما این کمپانی ریزه‌کاری زیادی را انجام داده تا مطمئن شود که خریداران می‌توانند نسل جدید رانگلر را از نظر طراحی خودرویی متفاوت نسبت به نسل قبلی بدانند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در طراحی این خودرو اضافه شدن خروجی‌های هوای روی گلگیرهای جلو است. درحالی‌که این هواکش‌ها معمولاً برای خنک کردن پیشرانه و یا زیبایی بیشتر خودرو بکار می‌رود اما در جدیدترین نسل رانگلر عملکرد منحصربه‌فردی دارند.

بنا به گزارش فاکس نیوز، این هواکش‌های ویژه لرزش کاپوت نسل قبلی رانگلر را از بین برده‌اند. زمانی که نسل قبلی رانگلر با سرعت‌های بالا رانده می‌شود هوا از جلوپنجره وارد شده و فشاری را زیر کاپوت به وجود می‌آورد. این امر باعث می‌شد کاپوت به لرزه در بیاید و حداقل دیدن آن باعث عصبانیت راننده و سرنشینان می‌شد.

خروجی‌های هوای گلگیر جلوی رانگلر ۲۰۱۸ این مشکل را رفع کرده‌اند زیرا به جریان هوا اجازه می‌دهند تا به آسانی از پیشرانه خارج شوند. جیپ همچنین بست‌های جدیدی را برای کاپوت در نظر گرفته که باعث می‌شوند کاپوت به‌طور امن‌تری در جای خود باقی بماند.

بهای رانگلر ۲۰۱۸ از ۲۶۹۹۵ دلار آغاز شده و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۵ اسبی و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه می‌تواند به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی با قیمت ۲ هزار دلار متصل گردد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.