نقش حشرات در شکل‌گیری زبان طراحی هیوندای!

نقش حشرات در شکل‌گیری زبان طراحی هیوندای!

هیوندای معتقد است صنعت خودرو می‌تواند درس‌های زیادی از حشرات مخصوصاً در زمینه طراحی خودروها بگیرد.

معاون ارشد هیوندای آقای چانگ ای سان در خلال مصاحبه‌ای که با بلومبرگ داشته گفته این خودروساز اهل کره جنوبی در حال مطالعه طبیعت و چگونه الهام گرفتن از آن‌ها در طراحی خودروها به ویژه محصولات خودران است.

او گفته است:

ما در حال همکاری با مرکز طراحی خود برای مطالعه حشرات و ویژگی‌های آن‌ها همچون آئرودینامیک بال‌های فوق‌العاده و ساختار این موجودات هستیم. پوست، شاخک و مفصل‌های حشرات از جمله موضوعات موردمطالعه ما برای تکنولوژی حمل‌ونقل آینده هستند. برای مثال عنکبوت‌ها دارای ۸ چشم هستند درحالی‌که خودروهای خودران به بیش از ۱۰ حسگر دید همچون لیدارها و رادارها مجهز می‌شوند. درس‌های بی‌شماری را می‌توان از حشرات آموخت.

طراحی خودرو تنها زمینه‌ای نیست که هیوندای در حال بررسی آن به منظور اطمینان از پیشرو بودن در این صنعت بسیار رقابتی می‌باشد.

برای مثال هیوندای در حال توسعه خودروهای الکتریکی و سلول سوختی به ویژه در بازار چین است، جایی که آینده‌ای روشن برای هر دو نوع خودروهای یاد شده متصور می‌باشد.

این خودروساز کره ای همچنین به دنبال سلطه به بازار خودرو از نظر تکنولوژی هولوگرام است. ای سان دراین‌باره گفته است:

ما می‌خواهیم در بحث تکنولوژی هولوگرام جلوتر از همه حرکت کنیم. ما در حال کار روی هولوگرام‌هایی هستیم که می‌توانند داخل خودرو و روی داشبورد و حتی صندلی سرنشین به نمایش درآیند. این هولوگرام‌ها می‌توانند با سیستم صوتی کنترل شوند. درحالی‌که شما رانندگی می‌کنید، منشی یا همسرتان می‌توانند به عنوان یک هولوگرام کنار شما حضور داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.