نظر مثبت ادموندز درباره تسلا مدل Y جدید

نظر مثبت ادموندز درباره تسلا مدل Y جدید

خودرویی بسیار متقاعدکننده برای اکثر افراد…

نشریه ادموندز از چند هفته پیش بررسی بلندمدت تسلا مدل Y را شروع کرده است. این رسانه ویدئویی از بازخوردهای اولیه این خودروی الکتریکی را منتشر کرده و گفته بود که اطلاعات بیشتری را در آینده ارائه خواهد کرد.

ادموندز از آن زمان تاکنون مدت بیشتری را با کراس اوور جدید تسلا سپری کرده است. این خودرو از نوع دو موتوره چهار چرخ محرک پرفورمنس با پکیج ارتقایی پرفورمنس بوده و همچنین به قابلیت خودران کامل مجهز شده است. ظاهراً تیم ادموندز کاملاً تحت تأثیر مدل Y قرار گرفته است. این تحت تأثیر قرار گرفتن به حدی بوده که آن‌ها گفته‌اند مدل Y خودرویی بسیار متقاعدکننده برای اکثر افراد است.

اما دلیل این ادعا چیست؟ ادموندز می‌گوید دلیل این کار ترکیب بسیار خوب پرفورمنس، قیمت و تکنولوژی است. البته تیم بررسی این خودرو می‌گوید ای‌کاش مدل Y از متریال بهتری در کابین استفاده می‌کرد و دید عقب بهتری داشت.

نکته جالب اینکه ادموندز در بررسی اولیه خود بخشی را تصحیح کرده است. در آن ویدئو از عدم خم شدن صندلی‌های عقب تسلا مدل Y انتقاد شده بود اما برخی افراد گفتند این اطلاعات درست نبوده و ادموندز هم با انتشار ویدئویی به این نظرات پاسخ داد.

این نشریه معتبر در آینده اطلاعات بیشتری از بررسی این خودروی الکتریکی را منتشر خواهد کرد. ادموندز می‌گوید تسلا مدل ۳ و مدل S روی فروش لوکس سازان سنتی تأثیر گذاشته‌اند و همین محصولات روی افزایش محبوبیت تسلا تأثیر زیادی گذاشته‌اند. گفته می‌شود تسلا مدل Y هم‌ ظرفیت تکرار چنین موفقیتی را داشته حتی اگر رقبای جدید و تازه‌نفسی همچون فورد موستانگ مک ای، ولوو XC40 Recharge و ب ام و iX3 در راه باشند…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.