نظر جنرال موتورز درباره همه‌گیری خودروهای الکتریکی

نظر جنرال موتورز درباره همه‌گیری خودروهای الکتریکی

جنرال موتورز در حال کار روی خودروهای الکتریکی است اما ماری بارا مدیرعامل این خودروساز معتقد است همه‌گیر شدن خودروهای الکتریکی دهه‌ها زمان خواهد برد.

بارا در مصاحبه با بلومبرگ گفته که همه گیری خودروهای الکتریکی در طول زمان رخ خواهد داد و چندین دهه طول خواهد کشید تا همه‌ی خودروها الکتریکی شوند.

اگرچه بارا به تاریخ مورد انتظار خود برای الکتریکی شدن همه خودروها اشاره نکرده اما اعلام کرده سال ۲۰۴۰ برای این کار خیلی زود است. او گفته است:

این موضوع در دوره‌ی طولانی‌تری رخ خواهد داد اما بالاخره اتفاق می‌افتد.

شک زیادی درباره همه‌گیر شدن خودروهای الکتریکی در بازه زمانی طولانی وجود ندارد اما شرکت‌هایی همچون جنرال موتورز توجه زیادی را صرف خودروهای الکتریکی کرده‌اند. در ماه مارس بود که این خودروساز مراسم خودروهای الکتریکی را برگزار و در آن کادیلاک لیریک را معرفی کرد و تیزری از چندین خودروی جدید از جمله یک کراس اوور کامپکت، یک کوپه، یک کراس اوور کوپه و یک ون تحویل الکتریکی را به نمایش گذاشت.

جنرال موتورز همچنین از این رویداد برای اعلام برنامه‌های خود برای مدل پرچم‌دار کادیلاک سلستیک و نسخه جدید شورولت بولت استفاده کرده است. بولت جدید قرار بود اواخر امسال معرفی شود اما شیوع ویروس کرونا معرفی آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. این شرکت همچنین گفته بولت ۲۰۲۲ نیز تابستان سال آینده از راه خواهد رسید.

بارا جدای از صحبت درباره خودروهای الکتریکی گفته که خودروهای کاملاً خودران نیز طی ۵ سال آینده از راه خواهند رسید. البته این موضوع جای تعجب زیادی ندارد زیرا اوایل امسال کروز اوریجین به عنوان یک شاتل الکتریکی و تمام خودران معرفی شود.

جنرال موتورز قبلاً گفته کروز اوریجین اندکی پس از عرضه هامر الکتریکی در اواخر سال ۲۰۲۱ وارد میدان خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.