نظر ب‌ام‌و درباره طراحی خودروهای الکتریکی جدید

نظر ب‌ام‌و درباره طراحی خودروهای الکتریکی جدید

ب‌ام‌و در حال سرعت بخشیدن به اجرای برنامه‌های الکتریکی خود بوده و اظهار داشته به دنبال تولید حداقل ۴ خودروی جدید در آینده نزدیک است. ژرمن‌ها درعین‌حال روی کانسپت های دو چرخ الکتریکی متنوعی نیز کار می‌کنند. ب‌ام‌و برای تولید خودروهای الکتریکی از پلتفرم جدیدی با نام Neue Klasse استفاده خواهند کرد. این پلتفرم در خودروهای گوناگون از شاسی بلندها گرفته تا سدان‌ها بکار خواهد رفت و تا حد امکان از متریال پایدار در آن‌ها استفاده خواهد شد. البته برنامه‌های ب‌ام‌و درباره پلتفرم جدید خیلی وارد جزئیات نشده بود اما حالا وضعیت فرق کرده است.

اتوکار می‌گوید سومین فاز استراتژی الکتریکی سازی ب‌ام‌و از سال ۲۰۲۵ و با یک سدان اجرایی کاملاً جدید که احتمالاً سری ۳ الکتریکی است کلید خواهد خورد. این خودروی جدید از ششمین نسل قوای محرکه الکتریکی ب‌ام‌و سود برده و توانایی شارژ سریع، شعاع حرکتی بالا و سیستم‌عامل دیجیتالی قابل شخصی‌سازی را ارائه خواهد کرد. در واقع این خودرو پایه و اساس تمامی محصولات الکتریکی ب‌ام‌و از سال ۲۰۲۵ به بعد خواهد بود و از نظر طراحی و خلاقیت چشم‌انداز جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت. در واقع خودروهای شکل گرفته بر اساس پلتفرم Neue Klasse همان کاری را خواهند کرد که محصولات دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی انجام دادند.

مدیر تحقیق و توسعه ب‌ام‌و می‌گوید این پلتفرم جدید باعث خواهد شد ژرمن‌ها خودروهای بیشتری را با سرعت بهتری ساخته و با کاهش هزینه‌های تحقیق و توسعه خروجی کارخانه نیز افزایش خواهد یافت.

فرانک وبر می‌گوید:

مردم انتظار طراحی‌های متفاوتی را دارند و به همین خاطر است که ما در حال توسعه جهت‌گیری طراحی جدیدی برای محصولات الکتریکی خود هستیم.

این زبان طراحی جدید را می‌توان در خودروهایی همچون ب‌ام‌و iX و کانسپت i ویژن سیرکولار مشاهده کرد.

وبر خاطرنشان می‌سازد پیشرانه‌های تولیدی ب‌ام‌و قوی‌تر و کاراتر از نمونه‌های امروزی خواهند بود و بنابراین نسخه M این محصولات نیز تولید خواهد شد.

اگرچه وبر خیلی وارد جزئیات محصولات شکل گرفته بر اساس پلتفرم Neue Klasse نشده اما واضح است که ب‌ام‌و تلاش‌های زیادی برای تحقق اهداف خود انجام می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.