نظرات عجیب مارکیونه درباره خودروهای الکتریکی و خودران

مارکیونه

مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اخیراً مقامی افتخاری در رشته مهندسی صنعتی را از دانشگاه ترنتو دریافت کرده و همین رویداد فرصت مناسبی برای گفت‌وگوی او با دانشجویان درباره همکاری با Waymo به منظور حرکت به‌سوی خودروهای خودران بوده است.

مارکیونه در این نشست گفته است:

ما باور داریم که خودروهای خودران در طی یک دهه به واقعیت تبدیل خواهند شد و سیستم‌های هدایت پیشرفته نقشی حیاتی در آماده‌سازی قانون‌گذاران، مصرف‌کنندگان و تجار برای دنیایی خواهند داشت که در آن کنترل خودرو از دست انسان خارج خواهد شد.

این مدیر ارشد ظاهراً گفته که از مزراتی برای نشان دادن تکنولوژی رانندگی خودران استفاده خواهند کرد و احتمالاً در سال آینده برخی از مدل‌ها دارای درجاتی از رانندگی خودران خواهند بود. این سیستم به نظر می‌رسد نسبتاً پایه باشد اما مارکیونه گفته که مزراتی می‌تواند تا سال ۲۰۲۱ سیستم خودران سطح ۳ را ارائه نماید. او می گوید سیستم‌های سطح ۴ و ۵ در آینده‌ای طولانی‌تر ارائه خواهند شد زیرا زیرساخت‌های بزرگ‌تری می‌خواهند.

مارکیونه گفته کمپانی در حال کار بر روی خودروهای الکتریکی است اما آن‌ها راه‌حلی برای آینده نیستند. او برای این گفته خود مثال هم آورده و گفته که فیات ۵ سال پیش خودروی ۵۰۰e را در کالیفرنیا عرضه کرد و ضرری ۲۰ هزار دلاری برای هر مدل فروخته شده نصیب این شرکت شد. او می‌گوید عرضه بیشتر می‌تواند شبیه عملی چون مازوخیسم باشد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.