نظرات جالب فولکس‌واگن درباره مرسدس X کلاس!

نظرات جالب فولکس‌واگن درباره مرسدس X کلاس!

کمتر از دو ماه از انتشار نظرات مقام رده‌بالای ب ام و درباره پیکاپ مرسدس X کلاس و انتقادات صورت گرفته می‌گذرد و هم‌اکنون فولکس‌واگن نیز درباره این خودرو نظر داده است. البته نظرات فولکس درباره پیکاپ لوکس مرسدس به تندی اظهارات ب ام و نیست. رئیس بخش روابط عمومی فولکس‌واگن استرالیا در مصاحبه با موتورینگ گفته:

تغییر قیافه و لباس مبدل پوشاندن بر نیسان ناوارا بسیار سخت است.

او همچنین گفته که طراحی X کلاس تنها مشکل مرسدس نیست زیرا به باور او نگرانی بزرگ‌تر به هویدا بودن ریشه‌های نیسان ناوارا در این خودرو و متعاقب آن به وجود آمدن سؤالاتی درباره ساخته شدن بر مبنای محصول یک کمپانی رده میانی مربوط می‌شود:

اگر من خریدار این خودرو بودم شاید از کیفیت آن سورپرایز می‌شدم. زمانی که مالک مرسدس بنز درب خودرو را گشوده و علائم نیسان را مشاهده می‌کند، بازی شاید تغییر کند.

به عنوان یادآوری باید گفت مرسدس X کلاس در حقیقت در تأسیسات مرسدس تولید نخواهد شد بلکه در کارخانه نیسان در بارسلونا مونتاژ شده و از آنجا به اروپا، استرالیا و آمریکای جنوبی صادر خواهد شد. همچنین X کلاس در تأسیسات کوردوبای رنو در آرژانتین مونتاژ خواهد شد.

موضوع دیگر هم اینکه رنو آلاسکان بر مبنای نیسان ناوارا شکل گرفته است. مرسدس X کلاس از این ماه در آلمان عرضه خواهد شد و بهای آغازین ۳۷۲۹۴ یورویی خواهد داشت. در اواسط سال آینده نسخه قدرتمندتر X350d که به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک، گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و پیشرانه ۶ سیلندر توربو دیزل ۲۵۸ اسبی بهره می‌برد وارد بازار خواهد شد.

هنوز تولید AMG از این پیکاپ لوکس تأیید نشده اما شانس تولید آن در آینده وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.