نصب مسلسل روی بی‌ ام‌ و سری ۶ در اوکراین و اهدای آن به پلیس!

نصب مسلسل روی بی‌ام‌و سری ۶ در اوکراین و اهدای آن به پلیس!

وجود یک مسلسل یا ضد هوایی در محفظه بار یک وانت تصویری آشنا برای روزگار کنونی است اما نصب یک سلاح سنگین روی خودروهای کانورتیبل و لوکس چیزی نیست که هر روز دیده شود.

ردیاب سلاح‌های اوکراینی در توئیتر تصاویر و ویدئوهایی از یک دستگاه بی‌ام‌و سری ۶ کانورتیبل را منتشر کرده است که در بخش بار آن یک سلاح نصب شده روی تانک‌های T-72 روسی دیده می‌شود!

بر اساس گزارش‌های مختلف، این سری ۶ نسل E64 کانورتیبل به پلیس شهر میکولایف اهدا شده است. گفته می‌شود نیمی از ۵۰۰ هزار سکنه این شهر در کمتر از یک هفته و به خاطر حمله روسیه گریخته‌اند.

این خودرو شبیه چیزهایی به نظر می‌رسد که در بازی‌های ویدئویی می‌بینیم اما در واقعیت به‌کارگیری مرگ‌آور از تکنولوژی کنونی است. این سلاح سنگین از سال ۱۹۷۱ تاکنون در خدمت ارتش است و در جنگ‌های زیادی حضور یافته است.

اگرچه این سلاح برای نبرد ساخته شده است اما هدف از تولید سری ۶ چیز دیگری است. یک کانورتیبل در منطقه جنگی بهترین انتخاب برای حفاظت در برابر سلاح‌ها نخواهد بود مگر اینکه سقف نرم آن از کولار استفاده کند. از طرفی وزن تجهیزات و خدمه سلاح‌ها می‌توانند روی هندلینگ این خودرو اثر بگذارند.

مطمئن نیستیم نیروبخش این بیمر چیست زیرا صندوق‌عقب و نشان روی آن حذف شده‌اند اما امیدواریم در بطن آن پرچم‌دار خانواده یعنی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با قدرت ۳۲۵ اسب بخار قرار داشته باشد. حداقل در این صورت سربازان می‌توانند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۴۳ کیلومتر در ساعت را تجربه کنند و از تانک‌ها سبقت بگیرند.

میکولایف صحنه درگیری‌های شدید است زیرا در نزدیکی شهر بندری اودسا قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.