نسل جدید مرسدس C43، یک E کلاس در مقیاس کوچک‌تر

نسل جدید مرسدس C43، یک E کلاس در مقیاس کوچک‌تر

نمونه‌های اولیه مرسدس C کلاس جدید و نسخه AMG C43 آن در حین آزمایش توسط جاسوسان صنعتی شکار شده‌اند. استتار این نمونه‌ها چندان زیاد نیست و می‌توان برداشت بهتری از چهره و طراحی نسل آینده کلاس سی داشت.

این تصاویر و همچنین سایر اطلاعات مؤید این است که نسل بعدی C کلاس تفاوت ساختاری چشمگیری با مدل‌های فعلی E کلاس فیس‌لیفت شده نخواهد داشت. قسمت جلو و چراغ‌ها و LED های روزتاب به همراه جلوپنجره کرومی ذوزنقه‌ای شکل، چهره‌ای آشنا و ملایم را شکل خواهند داد.

تغییرات در قسمت عقب نسبت به نمونه‌های اولیه مشهودترند و چراغ‌ها ظاهراً با الگوهای مشابه نسل جدید S کلاس و CLS طراحی شده‌اند. در واقع این خودرو طبق فلسفه طراحی مرسدس، یک نسخه کوچکتر از E کلاس خواهد بود که آن هم نسخه کوچکتری از کلاس S است.

در عوض انتظار داریم تغییرات قابل توجهی در زیر پوسته C کلاس جدید صورت پذیرد. ازجمله مدل C43 جدید که به‌جای موتور شش سیلندر ۳ لیتری توربو ممکن است از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر مشابه با موتور A45 استفاده کند. درواقع همین موتور به‌زودی در مدل‌های C53 و حتی پرچم‌دار این کلاس یعنی C63 نیز استفاده خواهد شد و فرق آنها نیز کمک گرفتن از قوای الکتریکی است که ترکیبی هیبریدی به صورت چهار چرخ محرک را فراهم می‌سازد.

وقتی کلاس سی جدید در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود باید با رقبایی چون نسل جدید ب‌ام‌و سری ۳ و همچنین آئودی A4، ولوو S60، لکسس IS و آلفارومئو جولیا رقابت نماید. البته اولین نسخه‌های این نسل احتمالاً تا پایان سال رونمایی خواهند شد و در سال ۲۰۲۱ نیز نسخه‌های AMG پرده‌برداری می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.