نسل جدید مرسدس بنز CLS، خودرویی برای جیمز باند!

نسل جدید مرسدس بنز CLS، خودرویی برای جیمز باند!

مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز یعنی گوردون واگنر جزئیاتی بهتر از تفاوت‌های شخصیتی بین نسل جدید CLS و نسخه‌ی تولیدی کانسپت GT را بیان کرده است. این مدیر رده بالا که با اتواکسپرس مصاحبه می‌کرد گفت:

CLS جدید خودرویی برای جیمز باند است. کانسپت GT نیز برای جیسون بورن! این موضوع تفاوت‌های موجود بین دو خودرو را توصیف می‌کند.

واگنر در ادامه گفته خودروی ۴ درب کوپه‌ی آینده‌ی GT که بر پایه‌ی زیرساخت جدیدترین نسل E کلاس ساخته خواهد شد شیک‌تر از همیشه بوده و نسبت‌های طراحی برجسته، پروفایل پنجره‌ی نازک، رینگ‌های بزرگ و همان فضای سر نسخه ی کنونی را خواهد داشت. انتظار داریم این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی شود.

اما نسخه‌ی نهایی کانسپت یاد شده که دومین نسخه‌ی ویژه‌ی ای ام جی خواهد بود از سوی طراح مرسدس همانند یک خودروی مسابقه‌ای ۴ درب دیده شده و واگنر می‌گوید تفکرات زیادی برای جدا کردن این خودروها از هم صورت گرفته است.

البته این روش می‌تواند یک نقطه‌ضعف داشته باشد زیرا اخبار یاد شده نشان می‌دهند که آلمان‌ها شاید پیشرانه‌های ۸ سیلندر برای نسل آینده‌ی CLS ارائه نکنند و مدل‌های عادی آن از پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر استفاده کنند. باور بر این است نسخه‌های ای ام جی CLS جدید از نسخه‌ی توئین توربوی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی استفاده خواهد کرد. هرچند گفته نشده که این تنظیمات تنها مختص بازار بریتانیا خواهد بود یا در همه‌ی بازارها ارائه خواهد شد.

از طرف دیگر، ای ام جی GT احتمالاً از نظر قدرت پیشرانه به مدل کانسپت نزدیک خواهد بود و شاید پس از سال ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بای توربو عرضه شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.