نسل جدید تویوتا سینتا در سه نسخه متفاوت رونمایی شد

نسل جدید تویوتا سینتا در سه نسخه متفاوت رونمایی شد

تویوتا با معرفی نسل سوم مینی‌ون سیِنتا در ژاپن، از مجموعه از بهبودهای ظاهری و بسته‌های متفاوت این مینی‌ون نیز پرده‌برداری کرده است. این بسته‌ها که به سینتا چهره‌ای جذاب‌تر و لوکس‌تر می‌دهند، با لوازم خاصی همراه شده‌اند تا بیش‌ازپیش مشتریان را راضی نگه دارند.

سه بسته یادشده با نام‌های «Bright Tech Elegance» و «Tech Gear» و «Garnish Style» شناخته می‌شوند. بسته Bright Tech Elegance (خودروی سفیدرنگ) سینتا را به اسپرت‌ترین حالت خود تبدیل می‌کند. این بسته شامل افزونه‌های آیرودینامیک سپر به‌همراه ورودی‌های یکپارچه هوا، اسپویلر عقب و یک آپشن خروجی دوگانه اگزوز می‌شود.

نمونه شهری Tech Gear (خودروی سرخ‌رنگ) ظاهری ماجراجویانه‌تر دارد که ناشی‌از بهره‌وری آن از طاق چرخ‌ها و افزونه‌های پلاستیکی آن است. این بسته اجزای آلومینیومی هماهنگ با جلوپنجره و… اضافه می‌کند. بسته سوم Garnish Style (خودروی سیاه‌رنگ) نیز به‌عنوان لوکس‌ترین نسخه این خودرو، در جای‌جای بدنه ازجمله درها، کاپوت، آینه‌ها، دستگیره‌های در و در عقب از تزئینات کرومی بهره‌مندی شده است.

تویوتا هر سه بسته جدید را با رینگ‌های جدید عرضه می‌کند که در مقایسه با رینگ‌های نمونه عادی سینتا کمی بزرگ‌تر شده‌اند. هزینه این بسته‌ها برای نسخه‌های Bright Tech Elegance و Tech Gear و Garnish Style به‌ترتیب برابر ۱,۰۸۶ و ۷۹۶ و ۷۹۶ دلار است. خریداران درصورت تمایل می‌توانند از رینگ‌های «مودلیستا» به قیمت ۵۱۸ دلار نیز استفاده کنند.

سازنده برای این خودرو لوازم جانبی متعددی را تیز درنظر گرفته است که آن‌ها را به‌همراه بسته‌های یادشده عرضه می‌کند. این لوازم‌جانبی هم ظاهر خودرو و هم کاربری آن را بهبود می‌بخشند. ازجمله این لوازم‌جانبی می‌توان به تشک خواب با قابلیت بادشدن خودکار برای خوابیدن درون سینتا، جایگاه چوبی وسایل در صندوق عقب، تور محافظ برای بازگذاشتن در صندوق عقب، بالشتک‌های تکیه، آفتابگیر و چراغ‌های LED برای بهبود نوردهی درون خودرو اشاره کرد؛ البته یک دستگیره نیز برای صندلی‌های عقب سینتا درنظر گرفته شده که می‌تواند برای افراد با توان حرکتی کم، مفید باشد.

تویوتا سینتا از همان پلتفرم و موتور ۱.۵ لیتری موجود در مینی‌ون یاریس، یاریس کراس اوربن و هاچبک آکوا در دو حالت کاملا درون‌سوز و هیبریدی استفاده می‌کند. بدنه کشیده، سقف بلند، درهای کشویی، کابین سه‌ردیفه و چینش مناسب صندلی‌ها باعث شده تا سینتا به خودرویی مناسب خانواده‌های نسبتا پرجمعیت تبدیل شود.

شرکت تویوتا در ژاپن مینی‌ون‌های زیادی را به فروش می‌رساند. ازجمله این محصولات می‌توان به سینتا کوچک، نوآه، ووکسی، آلفارد، ولفایر و گرن‌ایس اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.