نسل بعدی مرسدس بنز SL، فک برانداز!

نسل بعدی مرسدس بنز SL، فک برانداز!

مرسدس بنز علیرغم فروش کم هنوز به SL وفادار است بنابراین این رودستر در نسل جدید نیز به دلبری از جوانان ادامه خواهد داد.

جانشین نسل فعلی این خودرو که از سال ۲۰۱۳ در بازار حضور دارد قبلاً در حال توسعه می‌باشد. این را مدیرعامل دایملر آقای دیتر زچه در خلال نمایشگاه ژنو و در مصاحبه با اتوکار گفته است. زچه گفته است:

ما در حال کار روی نسل بعدی SL هستیم. برنامه ما ساخت یک خودروی کاملاً چشمگیر می‌باشد. هر زمان که به گذشته نگاه کرده‌ایم SL را با عملکردی بسیار خوب در بازار دیده‌ایم و می‌خواهیم همین روند را ادامه داده و بهبود بخشیم.

جزئیات بیشتری از این رودستر لوکس جدید منتشر نشده اما پاسخ برخی سؤالات را می‌توان در خبرهای پیشین یافت که در آن‌ها ادعا شده نسل بعدی SL در سال ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید. گفته شده این محصول به همراه نسل بعدی AMG GT توسعه یافته و انتظار می‌رود این خودرو نیز یک سال بعدتر عرضه شود و اسپورت‌تر از نسل فعلی باشد.

علاوه بر استفاده وسیع از آلومینیوم، مرسدس بنز SL 2022 دارای فرمان پذیری چرخ‌های عقب، سیستم تعلیق بادی آپشنال، سیستم چهار چرخ محرک و فاصله بین محوری بیشتر برای پذیرایی از دو صندلی عقب خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود قوای محرکه الکتریکی شده نیز برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد و البته در برخی خبرها آمده که احتمال تولید نسخه پلاگین هیبرید پرچم‌دار با قدرت ۸۰۰ اسب بخار وجود دارد. البته احتمال تولید این نسخه کم است زیرا فاکتور میخکوب کنندگی مختص نسل بعدی AMG GT خواهد بود. البته پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو احتمالاً تنظیمات متفاوتی خواهد داشت و در نسل جدید SL بکار خواهد رفت.

در ادامه تعدادی از رندرهای غیر رسمی این خودرو را مشاهده می‌نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.