نسل بعدی مرسدس-ای‌ ام‌ جی C63 قطعاً هیبریدی است

نسل بعدی مرسدس-ای‌ام‌جی C63 قطعاً هیبریدی است

با معرفی نسخه‌های فیس لیفت شده در نمایشگاه خودروی نیویورک، نسل فعلی مرسدس-ای‌ام‌جی C63 هنوز هم چند سالی نفس خواهد کشید.

اما بنا به گفته رئیس AMG آقای توبیاس موئرز نسل جدید این خودرو فاقد پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو خواهد بود و جای خود را به قوای محرکه هیبریدی خواهد داد.

موئرز در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته است:

اگر شما تکنولوژی هیبریدی یا الکتریکی سازی را به‌صورت هوشمندانه در خودرویی که توانایی‌های زیادی دارد بکار ببرید پس از آن دستتان باز خواهد بود. به همین دلیل است که نسل بعدی مرسدس-ای‌ام‌جی C63 قطعاً قوای محرکه هیبریدی خواهد داشت.

نسل بعدی c63 هنوز در فازهای اولیه توسعه بوده اما انتظار می‌رود این خودرو دارای پیشرانه ۶ سیلندر به همراه یک واحد الکتریکی کوچک باشد. مرسدس می‌خواهد با این حرکت از همخوانی پرچم‌دار C کلاس خود با استانداردهای آلایندگی دهه میلادی بعدی مطمئن باشد.

صدای تولیدی این پیشرانه هنوز یک مسئله بوده اما از آنجایی که چندین سال تا معرفی این خودرو باقی مانده بنابراین موئرز مطمئن است مهندسان راه‌حلی را پیدا خواهند کرد. او می‌گوید:

واضح است که اگر از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کنیم صدای رعد و برق AMG وجود نخواهد داشت. ما با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌ای مخصوصاً در اروپا مواجه هستیم اما صدای پیشرانه برای مشتریان ما بسیار مهم بوده و در این مورد هیچ شکی نیست. البته من مطمئن هستیم راه‌حل مناسبی برای آن پیدا خواهیم کرد.

علاوه بر از دست دادن چند سیلندر، نسل بعدی مرسدس-ای‌ام‌جی C63 شاید سیستم چهار چرخ محرک نیز داشته باشد. این موضوع هنوز تأیید نشده اما موئرز به این نکته اشاره داشته که احتمال تغییر طراحی دیفرانسیل عقب در آینده وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.