نسخه ویژه ای از DS3 به یاد قهرمانی در رالی جهانی

نسخه ویژه ای از DS3 به یاد قهرمانی در رالی جهانی

چیزی مانند قهرمانی‌های یک خودروساز یا راننده‌ی آن‌ها در مسابقات رالی جهانی نمی‌تواند بهانه‌ی خوبی برای تولید نسخه‌ی ویژه‌ای از یک خودرو باشد، و سیتروئن بسیاری از این قهرمانی‌ها را در کارنامه‌ی خود دارد. اگر چه، در سال ۲۰۱۳ تیم فولکس واگن و راننده‌ی فرانسوی آن‌ها سباستین اوژیه توانستند به مقام قهرمانی مسابقات برسند، بنابراین چه چیزی باعث تولید نسخه‌ی ویژه‌ی سیتروئن DS3 Racing در ژاپن شده است؟

خوب، این خودروساز فرانسوی می‌گوید که آن‌ها با عرضه‌ی DS3 Racing Mat Gold قصد دارند تا قهرمانی‌های گذشته‌ی خود در مسابقات رالی جهانی را جشن بگیرند. از این مدل فقط ۲۰ دستگاه تولید خواهد شد و هر کدام از آن‌ها قیمتی معادل ۳.۸ میلیون ین (برابر با ۳۷ هزار دلار) خواهند داشت.

بدون در نظر گرفتن ۱۰ میلی متر کاهش ارتفاع سیستم تعلیق خودرو، این پکیج فقط شامل تغییرات ظاهری و تزئینی خودرو می‌باشد. این خودرو به رنگ خاکستری مات بوده و تزئینات طلایی رنگی در بخش‌هایی از بدنه، سقف، و چرخ‌ها داشته و علاوه بر آن محافظ گلگیر و باله‌هایی از جنس فیبر کربن نیز دارد. دقیقاً همین رنگ‌ها در طراحی داخلی خودرو نیز به کار رفته است.

همانند مدل معمولی این خودرو، نسخه‌ی Mat Gold مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژردار با ۲۰۴ اسب بخار نیرو می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.