نسخه وب توییتر نیز به قابلیت نمایش کامل تصاویر مجهز شد

نسخه وب توییتر نیز به قابلیت نمایش کامل تصاویر مجهز شد

بعد از آنکه توییتر امکان نمایش کامل تصاویر را بدون نیاز به ضربه زدن روی آن برای کاربران نسخه اندروید و iOS فراهم کرد، اکنون کاربران نسخه تحت وب نیز می‌توانند به چنین امکانی دسترسی داشته باشند.

با این قابلیت کاربران توییتر می‌توانند تصویر کامل پیش نمایش را دریافت کنند. توییتر از اواخر سال گذشته در حال آزمایش این ویژگی جدید بوده و اکنون آن‌ها را در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار داده است.

توییتر در نحوه مدیریت و نمایش عکس‌ها تغییراتی را از سال گذشته تاکنون در دست اجرا دارد. در این بین برخی از کاربران متوجه شده بودند که الگوریتم برش خودکار توییتر تا حدی چهره‌های سفیدپوست را نسبت به چهره‌های رنگین‌پوست دقیق‌تر تشخیص می‌دهد و در نتیجه برش درست‌تری از آنها ارائه می‌‌دهد. هرچند توییتر پس از انجام بررسی‌های خود متوجه شد که الگوریتم برش خودکار چنین رویکردی ندارد اما اکنون آن را غیرفعال کرده است.

تغییر جدید توییتر در شیوه نمایش تصاویر خود ظاهرا پیشرفت زیادی حوزه تجربه کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال با وجود این به‌روزرسانی، دیدن کامل تصاویر برای کاربران راحت‌تر شده و دیگر نیازی ندارند تا برای نمایش کامل روی عکس‌ها ضربه بزنند.

علاوه بر این، «جین وانگ» محقق اپلیکیشن در توییت اخیر خود اشاره می‌کند که غول شبکه‌های اجتماعی آمریکایی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی ویژگی «هشدار محتوا» است که امکان ثبت برخی برچسب‌های بیشتر را برای سازندگان محتوا اضافه می‌کند. او در ادامه تصویری از این ویژگی منتشر کرد که شبیه به ویژگی هشدار ویدیوهای نامناسب اینستاگرام است.

توییتر همچنین در تلاش دیگری از تیم تخصصی رمزارز خود رونمایی کرد که قرار است به عنوان قطب علمی در حوزه بلاک‌چین فعالیت کند و استراتژی‌های آتی این پلتفرم را در بازار ارزهای دیجیتال دنبال کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.