نسخه هیجان‌انگیزتر پژو ۳۰۰۸ GTi

نسخه هیجان‌انگیزتر پژو ۳۰۰۸ GTi

شاسی‌بلند جدید پژو یعنی ۳۰۰۸ به منظور قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از مدل GT می‌تواند نسخه‌ای بنام GTi داشته باشد. ۳۰۰۸ GTi می‌تواند به عنوان مدل پرچم‌دار فول و با تجهیزات زیاد نظر خریدارانی را که چیزی گران‌بهاتر از شاسی‌بلند جدید پژو می‌خواهند را به خود جلب کند.

وقتی درباره‌ی ۳۰۰۸ GTi پرسیده شد، مدیر پروژه‌ی این خودرو آقای ماریون دیوید به اتواکسپرس گفت:

GT هم‌اکنون سریع‌ترین نسخه‌ی شاسی‌بلند ماست اما اگر این خودرو عملکرد بسیار خوبی داشته باشد ما نیم‌نگاهی به نسخه‌ی بهتر هم خواهیم داشت. مردم خواهان خودروهایی با پرفورمنس خوب و البته قیمت پایین هستند.

پژو ۳۰۰۸ از پلتفرم EMP2 این شرکت که در ۳۰۸ نیز بکار رفته استفاده می‌کند بنابراین بخش اعظم شاسی و قوای محرکه‌ی خود را می‌تواند از هاچبک داغ ۳۰۸ GTi قرض بگیرد. پس همان پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری ۲۶۷ اسب بخاری توربو می‌تواند در این شاسی‌بلند نیز مورد استفاده قرار گیرد. شاسی این شاسی‌بلند GTi نیز می‌تواند توسط بخش پژو اسپورت به منظور بهبود هندلینگ مورد بازنگری قرار گیرد.

همانند مدل‌های ۲۰۸ GTi و ۳۰۸ GTi، بخش عقبی شاسی‌بلند جدید پژو نیز می‌تواند رنگی متفاوت نسبت به باقی پانل‌های بدنه داشته باشد.

همان‌طور که پیش از این گزارش کرده‌ایم نسخه‌ی اسپورت‌تر ۲۰۰۸ GTi نیز به سبد محصولات این شرکت فرانسوی اضافه خواهد شد. پژو تصمیم دارد که بازهم نسخه‌های اسپورت‌تری از مدل‌های کنونی خود را ارائه کند.

منبع: autoexpress

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.