نسخه های ویژه از فولکس بیتل

نسخه های ویژه از فولکس بیتل

زیباترین سوسکی که ممکن است روزی در خیابان ببینید، اینک با پکیج منحصر بفردی از بخش R GmbH فولکس و در هر دو گونه بیتل معمولی و بیتل کروکی و در دو کلاس دیزاین و اسپرت ارائه می شود.

اولین تغییر جالب توجه، استفاده از رینگهای ۱۸ اینچی یا ۱۹ اینچی سفارشی با امکان اندازه گیری فشار باد تایر می باشند. این رینگهای سیاه و سفید آلومینیومی پولیش شده و مجهز به قفل ضد سرقت می باشند. فضای داخلی نیز با چرم دوخت الماس فرم و در سه رنگ تزئین شده است. چرم و جیر روی روکش صندلیها، رودریها، فرمان و دسته دنده بکار رفته است. صندلیهای جلو نیز به نوع اسپرت ارتقا یافته اند.

دو نوع موتور برای این سری از بیتل ها قابل انتخاب اند. ۱.۲ لیتری TSI با توان ۱۰۳ اسب بخار که برای کلاس دیزاین استفاده خواهد شد و موتور ۱.۴ لیتری TSI که در مدلهای اسپرت نصب می شود و ۱۵۸ اسب بخار نیرو تولید می نماید.

برای ویژه بودن البته باید بهای بیشتری بپردازید. مدل ۱.۲ لیتری ویژه کلاس دیزاین ۲۲,۶۵۰ یورو قیمت دارد و نمونه ۱.۴ کلاس اسپرت نیز ۲۶,۵۵۰ یورو قیمت گذاری می شود. نمونه کابریولت اسپرت نیز ۳۰,۵۰۰ یورو با موتور ۱.۴ و با موتور ۱.۲ لیتری کلاس دیزاین، ۲۶,۷۷۵ یورو فروخته خواهند شد که بهای بالایی بنظر می آید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.