نسخه جدید هاوال بیگ داگ هانتینگ ادیشن، معادل چینی برانکو اسپرت!

نسخه جدید هاوال بیگ داگ هانتینگ ادیشن، معادل چینی برانکو اسپرت!

دو سال بعد از معرفی کراس‌اوور جعبه‌ای شکل و متمایز هاوال بیگ داگ، سازندهٔ چینی نسخهٔ جدیدی از آن را با نام هانتینگ ادیشن ارائه کرده است. این نسخه، ظاهری خشن‌تر و آفرودی دارد که فرم جعبه‌ای شکل بیگ داگ را تکمیل می‌کند و پتانسیل‌های ماجراجویانهٔ آن را به نمایش می‌گذارد. این نسخه علاوه بر تجهیز به روکش‌های پلاستیکی بیشتری نسبت به بیگ داگ معمولی، در جلو از جلوپنجرهٔ جدیدی هم بهره‌مند شده که حالا به قاب چراغ‌های جلو متصل شده است. این جلوپنجره هم مثل روکش‌های بدنه از پلاستیک رنگ نشده است.

در پروفیل جانبی خودرو فلاپ‌های دور دهانهٔ گلگیرها، پله رکاب و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید جلب‌توجه می‌کنند. در عقب اما حجم تغییرات کمتر بوده و فقط شاهد به‌روزرسانی جزئی سپر و حذف صفحه محافظ نقره‌ای‌رنگ روی آن هستیم. به‌طورکلی، بیگ داگ هانتینگ ادیشن بدون تغییرات بزرگ و صرفاً با همین موارد جزئی جذاب‌تر از نسخه پایه شده است و می‌توان آن را معادل چینی فورد برانکو اسپرت دانست!

در داخل بیگ داگ هانتینگ ادیشن اما تغییر خاصی صورت نگرفته و همچنان شاهد همان کابین نسخهٔ معمولی با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی، هدآپ دیسپلی، روکش چرمی ناپا برای صندلی‌ها و یک سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۰ بلندگو هستیم. طراحان هاوال در اینجا الهاماتی از آفرودرهای مشهور گرفته‌اند به‌گونه‌ای که غربیلک فرمان به سبک لندروور دیفندر طراحی شده و یک دستگیره هم مثل G کلاس روی داشبورد سمت شاگرد نصب شده است. کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک و دستیار پارک خودکار هم ازجمله تجهیزات ایمنی این کراس‌اوور آفرودی چینی هستند.

با وجود این ظاهر ماجراجویانه و خشن، هانتینگ ادیشن هیچ‌گونه ارتقای فنی نسبت به بیگ داگ معمولی تجربه نکرده است؛ بنابراین، این نسخه هم با همان دو پیشرانهٔ قبلی قابل خریداری خواهد بود که شامل ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲ لیتری توربو با ۲۱۰ اسب بخار قدرت می‌شود. پیشرانهٔ اول به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شود اما دومی با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه است که برای چنین ظاهر آفرودی و خشنی مناسب‌تر خواهد بود. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

هاوال هنوز قیمت بیگ داگ هانتینگ ادیشن را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود کمی گران‌تر از نسخهٔ معمولی باشد که هم‌اکنون با قیمتی از ۱۱۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۷,۸۵۰ دلار تا ۱۶۱,۹۰۰ یوآن معادل ۲۴,۱۰۰ دلار در چین عرضه می‌شود. بیگ داگ علاوه بر چین، در برخی بازارهای صادراتی مثل روسیه و آفریقای جنوبی هم با نام دارگو عرضه می‌شود. البته هاوال دارگو صرفاً با همین کیت بدنهٔ نسخهٔ هانتینگ ادیشن و پیشرانهٔ ۲ لیتری به فروش می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.