نسخه تولیدی سوپر کار تِک رولز در راه ژنو

نسخه تولیدی سوپرکار تِک رولز در راه ژنو

کمپانی تحقیق و توسعه‌ای چینی به تازگی رندری جدید از نسخه‌ی آماده‌ی تولید سوپرکار خود را منتشر کرده است. این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حاضر خواهد بود.

اگرچه جزئیات مربوط به سوپرکار تِک رولز خیلی در دسترس نیست اما خود تصویر چگونگی ترکیب قوای محرکه‌ی توربین شارژ دوباره EV را با طراحی الهام گرفته از فضاپیماها را نشان می‌دهد. این خودرو توسط فابریزیو و جیوجتو جیوجیارو طراحی شده است.

در این کانسپت شاهد قرارگیری راننده در مرکز خودرو هستیم. همه‌ی عناصر فنی حول محور راننده قرار دارند.

ورود و خروج به خودرو با استفاده از سقف جت مانند صورت می‌گیرد. این سقف از روی خودرو بلند شده و پس از آن شاهد کاکپیت الهام گرفته از سفینه‌های فضایی هستیم. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که میزان دید فوق‌العاده‌ای برای راننده فراهم شده و طبق گفته‌های تِک رولز در ساخت کابین از مواد مرغوبی بهره گرفته شده است.

اما شاسی خودرو توسط متخصص موتوراسپورت L.M Gianetti و با بالاترین استانداردها مهندسی شده و از قطعات بسیار عالی برای ساخت آن سود برده شده است. در نهایت راننده‌ها شاهد قدرت فوق‌العاده و راندمان غیرقابل‌رقابت خواهند بود. این چیزی است که کمپانی می‌گوید.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی لیزری آینده‌نگرانه، LED های عقب ویژه و دوربین‌های دید عقب یکپارچه اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌های ظاهری در محصولات آینده‌ی این شرکت بکار گرفته خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.