نسخه تحت وب سرویس Any.Do معرفی شد

نسخه تحت وب سرویس Any.Do معرفی شد

اپلیکیشن Any.Do یکی از بهترین و محبوب ترین ابزار های مدیریت امور بر روی موبایل به حساب می آید. این اپلیکیشن با محیط جذاب و قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم می آورد تا کاربران لیستی از کارهای خود را ایجاد نمایند و بر اساس آن دست به برنامه ریزی بزنند.

این سرویس که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، اکنون نسخه تحت وب خود را نیز معرفی کرده تا کاربران بتوانند در تمامی شرایط به یادداشت ها و لیست فعالیت ها دسترسی داشته باشند. به گفته مسئولین Any.Do سرویس تحت وب یکی از پرشمار ترین درخواست ها از سمت کاربران بود که اکنون جامه عمل پوشیده است.

اگر با اپلیکیشن Any.Do کار کرده باشید، قطعا محیط وب آن نیز برای شما آشنا خواهد بود. در این محیط می توانید پوشه کارهای مختلف را مشاهده کنید و فعالیت موجود در هر یک را مدیریت نمایید. این سرویس همچنین از نمایی به نام Time View برخوردار است که در آن فعالیت ها بر اساس روزهای هفته به نمایش در می آید. برای استفاده و اتصال محیط وب Any.Do به اپلیکیشن آن تنها کافیست در این حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

برای دسترسی به محیط وب Any.Do می توانید به سایت آن مراجعه کنید و اگر هم هنوز با اپلیکیشن آن آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم حتما بررسی مفصل آن را در دنیای اپلیکیشن های دیجیاتو از دست ندهید.

 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.