نسخه به‌روز شده تسلا سایبرتراک به‌زودی معرفی خواهد شد

نسخه به‌روز شده تسلا سایبرتراک به‌زودی معرفی خواهد شد

از زمان معرفی رسمی تسلا سایبرتراک تاکنون جهان منتظر پرده‌برداری از نسخه نهایی و تولیدی این پیکاپ الکتریکی بوده است. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اخیراً اظهار داشته این انتظار تقریباً به پایان خود نزدیک شده است.

مدیرعامل تسلا در پاسخ به پرسش یاد شده گفته که سایبرتراک به‌روز شده طی یک ماه آینده یا کمی بیشتر رونمایی خواهد شد.

ماسک که قبلاً گفته بود نسخه نهایی سایبرتراک اندکی کوچک‌تر از نسخه بزرگ رونمایی شده خواهد بود اظهار داشته بهبودهای کوچکی در طراحی این پیکاپ الکتریکی انجام خواهد شد تا ظاهر بهتری نسبت به پروتوتایپ اولیه داشته باشد.

ماسک در ماه‌های پیش گفته بود:

معمولاً در تسلا به دنبال تولید خودرویی هستیم که بهتر از نمونه اولیه رونمایی شده باشد. خودروسازان در ابتدا خودروهایی با ظاهری فوق‌العاده را رونمایی می‌کنند و افراد هم بی‌صبرانه منتظر تولید آن می‌مانند اما وقتی‌که خودرو تولید شد آن را بدتر از زمان اولیه می‌دانند و این امری ناامید کننده است. به همین خاطر ما همیشه می‌خواهیم خودرویی بهتر از نسخه رونمایی شده را تحویل دهیم؛ و هدف ما درباره سایبرتراک نیز همین است؛ بنابراین بهبودهای کوچک زیادی در آن رخ خواهد داد. من فکر می‌کنم این خودرو بهتر از آن چیزی خواهد بود که قبلاً معرفی شده است.

ابعاد فیزیکی تسلا سایبرتراک پروتوتایپ شاید بزرگ‌ترین نگرانی برای مالکان آینده این خودرو باشد. این پیکاپ الکتریکی ابعاد بزرگ‌تری نسبت به پارکینگ‌های شخصی عادی در آمریکا داشته و مشخص نیست که آیا تسلا فکری به حال این موضوع خواهد کرد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.