نسخهٔ دو ردیفهٔ نسل جدید جیپ گرند چروکی تا پایان امسال به بازار می‌آید

نسخهٔ دو ردیفهٔ نسل جدید جیپ گرند چروکی تا پایان امسال به بازار می‌آید

جیپ هفتهٔ گذشته از نسل جدید گرند چروکی در نسخهٔ سه ردیفه با نام گرند چروکی L رونمایی کرد. طبیعتاً نسل جدید شاسی‌بلند جیپ در این نسخه با طول ۵.۲ متر از نسل قبلی با طول ۴.۸ متر کشیده‌تر است اما سازندهٔ آمریکایی در حال آماده‌سازی نسخهٔ دو ردیفه از گرند چروکی جدید هم هست که از لحاظ طول به نسل قبلی نزدیک‌تر خواهد بود. هرچند جیپ فعلاً هیچ حرفی در مورد زمان عرضهٔ گرند چروکی پنج‌نفرهٔ جدید نزده اما به گزارش اتو نیوز، این نسخه در سه‌ماههٔ سوم سال جاری احتمالاً با مدل ۲۰۲۲ به نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات‌متحده خواهد رسید.

اما علاوه بر این نسخهٔ دو ردیفه، جیپ برنامهٔ ساخت نسخهٔ هیبریدی گرند چروکی جدید را هم دارد. فعلاً اطلاعاتی در مورد این نسخه وجود ندارد اما به گفتهٔ اتو نیوز، گرند چروکی هیبریدی در نسخهٔ دو ردیفه به بازار عرضه می‌شود. درهرحال مشخص است که جیپ با اضافه کردن گرند چروکی L به مدل‌های خود که بین گرند چرکی دو ردیفه و واگنییر قرار می‌گیرد، قصد دارد سبد محصولات خود را بیشتر تقویت کند. این در حالی است که جیپ از سال ۲۰۱۸ در چین هم کراس‌اوور سه ردیفهٔ کُماندر را عرضه کرده است. از سوی دیگر، شایعاتی هم به ساخت یک کراس‌اوور کوچک اشاره کرده‌اند که پایین‌تر از رنگید قرار خواهد گرفت. این مدل قرار است در سال ۲۰۲۲ پدیدار شود و عمدتاً بازار اروپا را هدف خواهد گرفت.

جیپ معتقد است که مدل‌های سه ردیفهٔ جدید این شرکت باهم همپوشانی نخواهند داشت زیرا هرکدام بخش خاصی از بازار را هدف قرار داده‌اند. از بین این مدل‌های جدید، گرند چروکی L با خودروهایی مثل فورد اکسپلورر و شورلت تراورز (در تیپ‌های لوکس‌تر با لینکلن اویاتور و کادیلاک XT6) رقابت می‌کند، واگنییر در برابر شورلت تاهو و فورد اکسپیدیشن قرار می‌گیرد و گرند واگنییر هم کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور را به چالش می‌کشد. به گفتهٔ رئیس جهانی جیپ، پتانسیل این برند هنوز به‌طور کامل بهینه نشده و هنوز فرصت زیادی برای رشد آن وجود دارد تا بدون کمرنگ شدن DNA جیپ، خریداران خود را گسترش دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.