نتایج تست تصادف مرسدس G کلاس، سئات تاراکو و هوندا CR-V

نتایج تست تصادف مرسدس G کلاس، سئات تاراکو و هوندا CR-V

نسل جدید مرسدس بنز G کلاس، سئات تاراکو و هوندا CR-V توانستند بیشترین امتیازات را از یوروانکاپ دریافت کنند.

آفرودر خشن و سرسخت مرسدس که در تست حاضر شد از نوع G350d بوده و حداکثر ۵ ستاره ایمنی را به دست آورد. متخصصان یوروانکاپ شاهد عملکرد احساس‌برانگیز این خودرو در تمامی تست‌ها بوده‌اند. G کلاس در تست سرنشینان بزرگ‌سال ۹۰ درصد امتیازات، در بخش سرنشینان خردسال ۸۳ درصد امتیازات، در بخش عابران پیاده ۷۸ درصد امتیازات و نهایتاً در بخش سیستم‌های کمکی ۷۲ درصد امتیازها را کسب کرد.

استفاده از ساختار منحصربه‌فرد بدنه باعث ایجاد استحکام و سفتی مثال‌زدنی در هوندا CR-V شده است. این خودروی ژاپنی نیز دارای سیستم‌های ایمنی زیادی بوده و ۵ ستاره را به چنگ آورده است. یوروانکاپ نسخه‌ی ۲ لیتری هیبریدی این خودرو را تست کرده و در بخش‌های سرنشینان بزرگ‌سال و خردسال ۹۳ و ۸۳ درصد امتیازات را به دست آورده است. CR-V توانسته در بخش عابران و سیستم‌های ایمنی هم به ترتیب ۷۰ و ۷۶ درصد امتیازات را کسب نماید.

سئات تاراکو که نسخه‌ی اسپانیایی فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک است در بخش ایمنی سرنشینان بزرگ‌سال ۹۷ درصد امتیازها را کسب کرده که کاملاً احساس‌برانگیز است. این خودرو در بخش سرنشینان خردسال، عابران پیاده و سیستم‌های ایمنی نیز ۸۴، ۷۹ و ۷۹ درصد امتیازات را به خود اختصاص داده است. سئات می‌گوید این خودرو بالاترین میزان ایمنی بدنه در حفاظت از راننده را نشان می‌دهد.

یکی از مدیران ارشد یوروانکاپ می‌گوید:

ما سه خودروی جدید را داریم که از نوع شاسی‌بلند بوده و بالاترین امتیاز ایمنی را به دست آورده‌اند. این عملکرد کاملاً شایسته است اما این حقیقت که هر سه خودرو به سیستم‌های عابران پیاده و ترمز اضطراری خودکار مجهز هستند نشان‌دهنده‌ی قدرت مشتریان برای تشویق به پرفورمنس بهتر و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولات روز دنیاست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.