نبرد مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز و لامبورگینی اوراکان STO

نبرد مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز و لامبورگینی اوراکان STO

لامبورگینی اوراکان STO به عنوان یکی از بهترین خودروهای سال‌های اخیر مطرح بوده و سر و صدای زیادی را به پا کرده است. این خودرو که برای شخم زدن پیست طراحی شده در خط مستقیم و مسابقه درگ چه عملکردی خواهد داشت؟ شمی ۱۵۰ به عنوان یوتیوبر معروف دنیای خودرو تصمیم گرفته این خودرو را در مقابل مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز قرار دهد تا عملکرد هر دو را بسنجد. نیروبخش اوراکان STO پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۶۴۰ اسب بخاری تولید می‌کند. البته قدرت این خودرو کمتر از AMG GT بلک سریز حاضر در این رقابت است.

این مرسدس تیون شده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی سود می‌برد که توسط شرکت اوپوس تیون شده و قدرت قابل‌توجه ۸۵۰ اسب بخاری تولید می‌کند. زیر این خودرو نیز لاستیک‌های میشلین کاپ ۲ R بکار رفته که قطعاً باعث بهبود چسبندگی بلک سریز تیون شده می‌شوند. هنوز برای اسطوره صدا زدن اوراکان STO زود است؟ در هر صورت شاهد اثبات توانایی‌های لامبورگینی هستیم چراکه STO به راحتی از مرسدس پیشرانه جلو پیشی گرفته و از قطره‌قطره گشتاور تولیدی برای شکست حریف ژرمن استفاده می‌کند.

در نهایت این مرسدس تیون شده است که از سه مسابقه برگزار شده دو تا را برنده شده و خب این نتیجه‌ای احساس‌برانگیز است. البته راننده این خودرو می‌گوید سواری وحشیانه‌ای داشته است:

در یکی از لانچ کنترل‌ها حسی شبیه اجرای تئاتر داشتم. همه‌چیز با گذشت زمان اتفاق می‌افتد و شما می‌فهمید که سرعتی حدود ۱۶۰ کیلومتر در ساعت دارید و کل بدن شما حول این محور می‌چرخد. من نمی‌توانستم باور کنم که اطرافم چقدر می‌چرخد

کوه گشتاور تولیدی توسط AMG GT بلک سریز غیرقابل‌مهار است. حدس می‌زنیم جایگزینی برای حجم موتور بالا وجود دارد و آن‌هم توربو و تیونینگ درست‌وحسابی است!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.