نبرد عجیب لامبورگینی اوراکان اوو و فراری ۸۱۲ با هواپیما

نبرد عجیب لامبورگینی اوراکان اوو و فراری ۸۱۲ با هواپیما

رانندگی با یک سوپرکار کاردرست در جاده‌ای خلوت و بیابانی و مسابقه با یک هواپیمای سبک آرزویی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود. البته این آرزو در جدیدترین ویدئوی کانال Vehicle Virgins به واقعیت بدل شده زیرا مجریان شانس راندن لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر و فراری ۸۱۲ سوپرفست در چنین شرایطی را داشته‌اند.

هواپیمای موردبحث هم در واقع خودروی اسپرت آسمان‌هاست. این هواپیما می‌تواند به سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعت دست یافته و شتاب حدود ۹ جی را ثبت کند.

این مسابقه شامل دو خودرو با سرعت مشابه است که با پایان یافتن شمارش معکوس اقدام به شتاب گیری می‌کنند. در اولین مسابقه اوراکان اوو اسپایدر در برابر هواپیما قرار می‌گیرد.

برای یادآوری بد نیست بدانید اوراکان اوو اسپایدر از پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر سود می‌برد. البته مدل حاضر در این ویدئو استوک نبوده و قدرت ۶۸۱ اسب بخاری دارد. نسخه استاندارد این سوپرکار روباز شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی دارد.

اگرچه لامبورگینی پرفورمنس احساس‌برانگیزی دارد اما رقیب هواپیما نمی‌شود. اوراکان اوو اسپایدر در ابتدا پیش می‌افتد اما هواپیما به راحتی این خودرو را پشت سر می‌گذارد.

اما ۸۱۲ سوپرفست استاندارد هم به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری با قدرت ۷۸۹ اسب بخار مجهز شده اما نسخه‌ای که خواهید دید قدرت ۹۰۰ اسبی دارد. حتی این قدرت زیاد نیز نمی‌تواند مانع از شکست فراری در برابر هواپیما شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.