نبرد آفرود جالب میان دیفندر، رانگلر و G کلاس

نبرد آفرود جالب میان دیفندر، رانگلر و G کلاس

به‌طورمعمول از کارواو مسابقات درگ را می‌بینیم که با دود لاستیک و غرش پیشرانه‌ها همراه است اما در ویدئوی جدید مت واتسون از هیچ‌کدام از این‌ها خبری نیست زیرا این بار بجای برگزاری مسابقهٔ درگ بین خودروهای قدرتمند در مسیر آسفالت، سه آفرودر شامل جیپ رانگلر، لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس در مسیری خاکی و ناهموار به چالش آفرود دعوت شده‌اند. این ویدئو درواقع یک آزمایش آفرود هوشمندانه و جامع میان این سه خودروی شناخته‌شده است و بسیار توانمند است. سه خودرو اندازه‌ای نزدیک به هم دارند و با قدرتی از ۲۴۰ اسب بخار در لندروور تا ۲۷۲ اسب بخار در جیپ و ۲۸۶ اسب بخار در مرسدس، از لحاظ پرفورمنس هم تقریباً در یک سطح قرار می‌گیرند.

اولین چالش میان این سه خودرو مسابقهٔ سرعت در یک مسیر سربالایی است. برای این مسابقه، هر سه خودرو در حالت Low قرار می‌گیرند و تا میانه‌های شیب شانه‌به‌شانهٔ یکدیگر بالا می‌روند اما در ادامه جیپ عقب می‌ماند و لندروور مرسدس تقریباً هم‌زمان به پایان مسیر می‌رسند. البته آفرودرهای سرسخت به سرعت توجهی ندارند و بنابراین مسابقه‌های بعدی می‌تواند جالب‌تر باشد. برای چالش بعدی هر سه خودرو دوباره به‌صف شدند اما این بار آخرین خودرویی که از شیب پایین برود پیروز می‌شود. هدف از این رقابت آزمایش سیستم‌های کنترل پایین رفتن از سراشیبی‌ها بود زیرا در اینجا راننده‌ها نمی‌توانستند از ترمز استفاده کنند. این بار طرفداران جیپ خوشحال شدند چون رانگلر بهتر از دو خودروی دیگر عمل کرد.

در این ویدئو رقابت‌های دیگری شامل چندین چالش در مسیرهای آفرودی خشن هم برگزار می‌شود که می‌توانید آن‌ها را خودتان مشاهده کنید. برای تعیین برندهٔ کلی رقابت، در هر چالش به خودروها بین ۱ تا ۳ امتیاز داده می‌شود و شاید کمی عجیب باشد که ببینید نهایتاً کدام خودرو پیروز خواهد شد. ممکن است برخی با این نتیجه موافق نباشند زیرا خودروی پیروز نتوانست در یکی از چالش‌ها شرکت کند درحالی‌که دو خودروی دیگر آن‌را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

مشخصات فنی

 جیپ رانگلر روبیکانلندروور دیفندرمرسدس G350d
پیشرانه۲ لیتری I4 توربو بنزینی۲ لیتری I4 توربودیزل۳ لیتری V6 توربودیزل
قدرت۲۷۲ اسب بخار۲۴۰ اسب بخار۲۸۶ اسب بخار
گشتاور۴۰۰ نیوتن متر۴۳۰ نیوتن متر۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک۸ سرعته اتوماتیک۹ سرعته اتوماتیک
محور محرکچهارچرخچهارچرخچهارچرخ
وزن۲۰۳۴ کیلوگرم۲۲۴۸ کیلوگرم۲۳۷۶ کیلوگرم
قیمت۴۹,۴۰۴ پوند۵۲,۱۱۰ پوند۹۴,۰۶۵ پوند

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.