ناکامی مرسدس-ای ام جی A45 S در تست گوزن!

ناکامی مرسدس-ای ام جی A45 S در تست گوزن!

مرسدس-ای ام جی A45 S جدید قوی‌ترین هاچبک داغ بازار است و علیرغم اینکه از پلتفرمی چهار چرخ محرک اما با تمرکز روی محور جلو سود می‌برد از حالت دریفتی برخوردار است که دم خودرو را سَر می‌دهد.

به همین خاطر شاید برخی افراد فکر کنند A45 S گزینه‌ای ایده آل برای پیست می‌باشد. البته با وجود چنین تکنولوژی‌های به‌روزی، این خودرو نتوانسته از عهده قسمت سخت تست مشهور گوزن برآید.

این تست مهم و چالش‌برانگیز که واکنش رانندگان در هنگام مواجهه ناگهانی با یک مانع در وسط جاده و بازگشتن سریع به مسیر اصلی را شبیه‌سازی می‌کند خود به یک مانع بزرگ برای برخی خودروسازان تبدیل شده است. A45 S اما نتوانسته تست ۷۷ کیلومتر در ساعت را کامل کند.

درگیر کردن حالت رانندگی اسپورت هم کمکی به بهبود اوضاع نکرده است. راننده برای اینکه با مخروط‌های مسیر برخورد نکند سرعت را به ۷۵ کیلومتر در ساعت کاهش داده که نتیجه آن با آئودی A7 بزرگ‌تر قابل‌مقایسه است. موضوع جالب اینکه بامو M235i گرنکوپه هم که از طراحی مشابهی با A45 S برخوردار است در انجام این تست ناکام بوده است.

با وجود پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی که قدرت ۴۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند، این موشک جیبی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. این خودرو در آمریکا عرضه نشده اما در آلمان قیمت پایه ۶۱,۱۰۳ یورویی دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.