ناکامی عجیب مرسدس بنز CLA در تست گوزن!

ناکامی عجیب مرسدس بنز CLA در تست گوزن!

علیرغم ظاهر اسپورت و جوان‌پسند، نسل جدید مرسدس بنز CLA همانند نسل پیشین خود بر پایه معماری دیفرانسیل جلو ساخته شده اما با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس می‌باشد. این خودرو سواری درگیر کننده‌ای ندارد اما در تست گوزن انجام شده توسط KM77 نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

این سدان کامپکت از انجام تست گوزن در سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت ناکام مانده است. در واقع CLA جدید تلاش‌های زیادی برای پاس کردن این تست با سه راننده مختلف و سرعت ‌پایین‌تر ۶۶ کیلومتر در ساعت داشته هرچند گفته شده نتایج به دست آمده ضعیف بوده‌اند.

ترکیب تکان های نسبتاً زیاد بدنه، عدم چسبندگی بالای لاستیک‌های جلو، کم فرمانی و دخالت ESC در برخی مواقع باعث شده‌اند CLA کوپه با مخروط‌ها برخورد کند. این خودرو از نوع CLA 200 بوده و از پیشرانه بنزینی ۱.۳ لیتری ۱۶۳ اسب بخاری استفاده کرده است.

KM77 همچنین نسخه شوتینگ بریک CLA را تست کرده هرچند این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری دیزلی ۱۵۰ اسب بخاری مجهز بوده است. این مدل ۵ درب از همان لاستیک‌های بریجستون تورانزا و رینگ‌های ۱۹ اینچی برادر کوپه استفاده کرده است.

CLA چهار درب در تست اسلالوم عملکرد بهتری داشته و طبق گفته کارشناسان چابک و پاسخگو ظاهر شده و از فرمان تیز بهره برده است. همچنین تا زمانی که سرعت خودرو در حد مناسبی بوده سیستم‌های الکترونیکی دخالت نکرده‌اند.

ب ام و سری ۲ گرن کوپه هم که رقیب مستقیم CLA می‌باشد از پلتفرم دیفرانسیل جلو استفاده کرده اما فعلاً در تست گوزن شرکت نکرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.