نام جایگزین مارکیونه سال آینده اعلام می‌شود

مارکیونه

فیات-کرایسلر در حال تلاش برای یافتن جایگزین مدیر اجرایی ارشد خود آقای سرجیو مارکیونه است. این مدیر ایتالیایی که سکان‌دار فراری و صنایع CNH (سازنده ماشین‌آلات کشاورزی) می‌باشد سال آینده بازنشسته خواهد شد.

مارکیونه از زمان انتخاب به عنوان مدیر شرکت فیات-کرایسلر تغییرات زیادی در این کمپانی به وجود آورده است. در سال ۲۰۱۴ شاهد ادغام فیات با کرایسلر بودیم که این امر باعث پیشگیری از ورشکستگی شریک آمریکایی شد. در کمتر از دو سال شاهد بازگشت این شرکت به سوددهی بودیم. کرایسلر همچنین در این زمان تمامی وام‌های گرفته شده از دولت‌های آمریکا و کانادا را نیز تسویه کرد.

در زمان زمامداری مارکیونه کمپانی‌های فراری و CNH از زیر چتر حمایتی گروه فیات-کرایسلر خارج شده و به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ به بخش‌های مجزایی تبدیل شدند. آلفارومئو نیز برای اولین بار از سال ۱۹۹۵ تاکنون به بازار آمریکا وارد شد. از زمان ورود این برند به آمریکا شاهد رشد فروش پایدار آلفارومئو بوده‌ایم به گونه‌ای که سال پیش شاهد رکوردشکنی این ایتالیایی محبوب بودیم.

البته دوران مدیریت مارکیونه خالی از فراز و نشیب نیز نبوده است. تفکرات این مدیر باتجربه درباره صنعت خودرو چندان به مذاق کارشناسان و عموم مردم خوش نیامده و مارکیونه به عنوان مردی که دوست داشتنش سخت است شناخته شده است! اگرچه از بیرون مارکیونه به عنوان مدیری سخت‌گیر شناخته می‌شود اما او روش مستقیم را در پیش گرفته و خود اوضاع را به دست گرفته است.

موفقیت مارکیونه در فیات-کرایسلر بدون پاداش نبوده و او سال پیش حدود ۱۲ میلیون دلار حقوق و مزایا دریافت کرده است. همچنین در طی سه سال پیش سهام مارکیونه ارزش حدود ۳۵ میلیون دلاری داشته است. علیرغم بازنشسته شدن از فیات-کرایسلر، مارکیونه هم‌اکنون مالک سهامی به ارزش ۳۷۱ میلیون دلار است.

انتظار نمی‌رود نام مدیر جدید فیات-کرایسلر تا سال آینده اعلام شود اما برنامه‌های ۵ سال آینده این شرکت در ماه می اعلام خواهد شد. جایگزین مارکیونه طبق انتظارات از داخل شرکت خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.