ناخوشایندترین خودروی فراری کدام است؟

ناخوشایندترین خودروی فراری کدام است؟

فراری شاید محبوب‌ترین و نمادین‌ترین برند خودرویی دنیا باشد. بسیاری از سوپرکارهای تولید محدود این خودروساز حتی پیش از نمایش عمومی به فروش می‌رسند و با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. همین امر باعث شکل‌گیری یک سؤال عجیب در ذهن ما می‌شود! کدام فراری کمترین جذابیت را بین محصولات این برند دارد؟ اکثر طرفداران این برند ایتالیایی شاید مستقیماً به نشان دینو بجای اسب رقصان اشاره کنند.

دینو ۲۰۶ GT و دینو ۲۴۶ GT, GTS جزو جنجالی‌ترین خودروهای تاریخ فراری هستند اما این امر باعث نمی‌شود قیمت خودروهای یاد شده در سال‌های اخیر افزایش نیابد. برای برخی افراد نیز دینو ۳۰۸ GT می‌تواند یک گزینه جنجال‌برانگیز باشد. باوجود طراحی ظاهری عجیب، این خودروها به راحتی در حراجی‌های کنونی با قیمت بیش از یک میلیون دلار معامله می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری دارد.

اما یکی دیگر از نچسب‌ترین خودروهای فراری را می‌توان مدل موندیال دانست اگرچه از نشان دینو استفاده نمی‌کند اما قطعاً یک محصول پرفورمنس مشابه دیگر اعضای خانواده فراری نیست. این خودرو به عنوان جانشین ۳۰۸ GT4 تولید شد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت بیش از ۹ ثانیه‌ای داشت. این حقیقت که موندیال خودروی کندی به حساب می‌آید باعث خواهد شد اکثر طرفداران فراری آن را دوست نداشته باشند.

دیگر محصول عجیب فراری با نام ۳۶۵GT4 شناخته می‌شود هرچند شاید بتوان آن را پیروز نهایی دانست. این خودرو نه تنها شبیه محصولات اسپرت و جذاب فراری نبود بلکه از نظر طراحی خودرویی قدیمی به شمار می‌رفت. البته فراری این خودرو را به مدت ۱۷ سال تولید کرد که یک رکورد محسوب می‌شود.

شاید شما گزینه‌های دیگری را مدنظر داشته باشید و شاید هم بپرسید اصلاً فراری خودروی بدی هم دارد؟ ما می‌توانیم خودروهای مدرن‌تری را نیز به این لیست اضافه کنیم، مثل FF یا GTC4Lusso. اما فکر می‌کنیم تعداد محصولات خوب فراری به قدری زیاد هست که بتوان این مدل‌ها را از یاد برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.