میکرو باکس مفهومی تویوتا، کوچولویی الکتریکی و عجیب!

میکرو باکس مفهومی تویوتا، کوچولویی الکتریکی و عجیب!

چند روز پیش بود که تویوتا و لکسوس برنامه‌ریزی خود برای تولید محصولات تمام الکتریکی جدید را اعلام کردند. این خودروساز ژاپنی اقدام به پیش‌نمایش ۱۵ خودروی الکتریکی شامل نمونه‌های دو درب اسپورت و وانتی الکتریکی کرد. یکی از خودروهای یاد شده که در گوشه تصاویر قرار داشت میکرو باکسی جمع‌وجور و مربعی بود که مخصوص ترددهای شهری است.

این میکرو باکس محصولی ایده آل برای محیط‌های شهری است یعنی جایی که خودروها با سرعت کم و در فضاهای تنگ حرکت می‌کنند. البته این محصول الکتریکی کوچک چیزی بیشتر از یک طراحی مفهومی بوده و یک کد QR در شیشه جلوی آن نقش بسته و مدیران مجله درایو با دست‌کاری تصویر و اسکن کد QR فهمیده‌اند این کد در واقع به موزیک مشهور Never Gonna Give You Up ریک اسلی ارتباط دارد. قرار دادن این کد در خودروی موردبحث ضرورتی نداشته اما خب همیشه هم نیاز نیست که جدی باشید! محل قرارگیری این کد شاید با سرویس‌های اشتراک خودرویی ارتباط داشته باشد و شما بتوانید خودرو را برای چند ساعت در شهر اجاره کنید.

متأسفانه ما چیز زیادی درباره این میکرو باکس نمی‌دانیم. تویوتا اشاره چندانی به جزئیات محصولات الکتریکی خود نکرده و به نظر نمی‌رسد که این خودروهای مفهومی در آینده نزدیک روانه بازار شوند. ژاپنی‌ها به دنبال عرضه ۳۰ خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ هستند و هم تویوتا و هم لکسوس اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای کسب سهم زیاد از بازار دارند. لکسوس می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ در آمریکا، چین و اروپا فقط محصولات الکتریکی عرضه کند و هدف نهایی آن نیز تبدیل شدن به برندی تمام الکتریکی در جهان تا سال ۲۰۳۵ است.

تویوتا در حال سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد دلاری روی برنامه‌های الکتریکی خود بوده و می‌خواهد خودروهای الکتریکی خود و لکسوس فروش ۳.۵ میلیون دستگاهی در سال داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.