میز بیلیارد بوگاتی شیرون با قیمت ۳۰۰ هزار دلار!

میز بیلیارد بوگاتی شیرون با قیمت ۳۰۰ هزار دلار!

اگر به دنبال گل سرسبد هایپرکارها باشید به احتمال زیاد بوگاتی را ملاقات خواهید کرد، برندی فرانسوی که به خاطر تولید برخی از بهترین خودروهای دنیا شناخته می‌شود. شاید بوگاتی به خاطر هایپرکارهای خود مشهور شده باشد اما دلیلی ندارد روی پروژه‌های دیگر کار نکند. جدیدترین محصول این شرکت میز بیلیارد تولید شده با متریال عالی و جزئیات باورنکردنی است. این محصول به سفارش مشتری تولید می‌شود و حدود ۳۰۰ هزار دلار هزینه  خرید خواهد داشت.

سطح ظرافت و تمرکز بوگاتی روی مهندسی به این برند اجازه می‌دهد تا محصولاتی را تولید کند که فقط افراد بسیار ثروتمند قادر به انتخابشان باشند. برای مثال هایپرکار شیرون را در نظر بگیرید. این خودرو یکی از خاص‌ترین اشیای متحرک دنیاست و ثروتمندان چندین میلیون دلار صرف خرید آن می‌کنند. بوگاتی شیرون نشان دهنده حد نهایی یک خودروی درون‌سوز است و بالاترین نقطه برای صنعت خودرو پیش از ورود به عصر الکتریکی سازی محسوب می‌شود. این هایپرکار از پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو با خروجی ۱۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری سود می‌برد. این نیروگاه فوق‌العاده بزرگ با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

فلسفه جابجا کردن مرزها، صرف‌نظر از هزینه‌ها را می‌توان در خودروها و میز بیلیارد جدید این خودروساز دید. بوگاتی می‌گوید تنها بهترین متریال در قطعات این میز بیلیارد بکار رفته‌اند. همه‌چیز با فیبر کربن، آلومینیوم یا چرم اعلا پوشانده می‌شود. حتی سطحی که توسط توپ‌ها لمس می‌شود با چرم تولید شده در آلمان پوشانده می‌شود. این چرم‌ها با استفاده از فرایندهای خاصی تولید می‌شوند.

فریم میز بیلیارد بوگاتی از آلومینیوم CNC تولید شده و با اینکه توسط پانل‌های فیبر کربنی سفارشی پوشانده می‌شود اما ظاهری آینه مانند دارد. خود میز نیز با استفاده از ژیروسکوپ پایدار باقی می‌ماند تا سطحی فوق‌العاده برای بازی فراهم شود. بوگاتی می‌گوید این میز را حتی می‌توان روی قایق‌های لوکس نصب کرد. این سیستم در عرض ۵ میلی‌ثانیه واکنش نشان می‌دهد تا سطح میز در سکوت کامل و به‌صورت تراز باقی بماند. توپ‌ها با دوربین دید مصنوعی کینس IV-500CA دسته‌بندی می‌شوند تا از دقت بالای بازی اطمینان حاصل شود. آیا شما دوست داریم مالک یکی از ۳۰ میز بیلیارد خاص بوگاتی باشید؟ شاید هم ساعت‌های مچی گران‌قیمت این برند را دوست دارید…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.