میتسوبیشی ASX 2020، یک جراحی عمیق!

میتسوبیشی ASX 2020، یک جراحی عمیق!

میتسوبیشی تا چند هفته‌ی دیگر از خودروی کاملاً به‌روز شده‌ی ASX کامپکت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که ASX 2020 نسل جدید این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیست بلکه یک فیس لیفت دیگر برای شاسی‌بلندی محسوب خواهد شد که در برخی بازارهای آسیایی با نام RVR و در آمریکای شمالی با نام اوت لندر اسپورت شناخته می‌شود.

البته فیس لیفت جدید این خودرو را می‌توان جامع‌ترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی ASX از زمان عرضه در سال ۲۰۰۹ تاکنون دانست. این خودرو هم‌اکنون ظاهری مشابه جدیدترین محصولات میتسوبیشی همچون اکلیپس کراس را پیدا کرده است.

در نمای جلو شاهد به‌روزرسانی‌های چشمگیر و الهام گرفتن از طراحی سپر دینامیک خاص میتسوبیشی هستیم. در این بخش جلوپنجره‌ای گیرا، چراغ‌های جدید مشابه اکلیپس کراس، مه شکن‌های یکپارچه و متمایز، سپر جدید با فلاپ متفاوت و… هستیم.

در بخش عقب هم تغییرات اعمال شده شامل مواردی چون چراغ‌های LED و سپر با فلاپ جدید و در کل ظاهری خشن‌تر است. از دیگر به‌روزرسانی‌های ظاهری ASX 2020 می‌توان سه رنگ جدید قرمز، نارنجی و قهوه‌ای را نام برد.

داخل کابین هم سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته‌ی SDA بکار رفته که دارای صفحه لمسی بزرگ‌تر ۸ اینچی می‌باشد. ناوبری تام تام در تریم های فول تر وجود داشته و برنامه‌ای ویژه برای بررسی میزان سوخت باقی مانده و یافتن نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها تدارک دیده شده است.

این خودرو در اروپا با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT با ۶ سرعت شبیه سازی شده عرضه خواهد شد. فعلاً مشخصات پیشرانه‌ی یاد شده برای بازار اروپا اعلام نشده اما این قلب آهنین در برادر بزرگ‌تر قدرت ۱۵۰ اسبی و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متری دارد.

این پیشرانه قبلاً در بازار آمریکا و روی اوت لندر اسپورت ۲۰۱۹ موجود بوده بنابراین به جرات می‌توان گفت مدل ۲۰۲۰ هم آن را حفظ خواهد کرد. انتظار می‌رود پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری ۱۶۸ اسبی نسخه فول GT هم در مدل فیس لیفت شده حاضر باشد. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.